Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنکهورست جانشین گواردیولا در سیتی

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی
پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به اساس آخرین گزارش ها، جووانی فن برونکهورست یکی از جانشینان گواردیولا در منچسترسیتی به شمار می رود.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه میرور انگلستان با انتشار گزارشی مدعی شده که جووانی فن برونکهورست هالندی به عنوان جانشین گواردیولا با باشگاه سیتی قرارداد دارد.

ممکن است هواداران منچسترسیتی بعد از کاری که در سالهای اخیر برای این باشگاه انجام شده، علاقمند به جدایی پپ گواردیولا نباشند اما با پایان قرارداد وی در تابستان سال 2021، به نظر می رسد این باشگاه می خواهد برای جابجایی آسان، با جیووانی ون برنامه ریزی کند.

جیو برای موفقیت پپ؟

سندی میرور اسپورت گزارش داده که سرمربی هالندی با قهرمان لیگ برتر قراردادی با داشتن  "دسترسی به همه موضوعات" را امضا کرده است. او قبل از پایان تابستان، در تیم خود در فاینورد به حیث مدیر تیم کار میکرد و همچنان در حال کار با باشگاه منچستر بود.

در این گزارش همچنان آمده که این توافق نامه توافق شده برای کمک به مرد 44 ساله در توسعه این باشگاه و این که با وجود گفتن این باشگاه به عنوان "توافق غیر رسمی"، جووانی فن برونکهورست در واقع اکنون یک قرارداد رسمی به امضا رسانده است.

به نظر می رسد این برنامه آماده سازی برای عزیمت زودهنگام گواردیولا و درگیر شدن مرد جدید در باشگاه است تا کاملاً درک کند که چگونه کار می کند. از مربیگری ، تیم جوانان و بینش های پیشاهنگانه گرفته تا بازنگری های تجاری و هیئت مدیره، ادغام ناخوشایند رنجرز سابق، آرسنال و مرد بارسا کلید موفقیت در پپ به حساب می آید.

این که آیا هزینه ها قطع می شود یا خیر، بستگی به نحوه عملکرد سرمربی هالندی در ماه های آینده خواهد داشت. سیتی ممکن است در حال حاضر جایگزینی را در کنار گواردیولا در میکل آرتتا داشته باشد، کسی که وینسنت کمپانی اخیراً به عنوان فردی عالی برای تصاحب او توصیف کرده، در حالی که خود پپ از شانس هایش صحبت کرد. تلاش های مدیریتی جووانی فن برونکهورست در هالند و ارتباطات وی در این باشگاه، ممکن است به اوج خود برسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала