Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بدترین آغاز میلان در 81 سال اخیر

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر میلان
میلان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال میلان با شکست برابر فیورنتینا ضعیف‌ترین شروع خود در تاریخ لیگ ایتالیا در ۸۰ سال اخیر را ثبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از «کوریره‌دلواسپورت»، مارکو جیامپائولو، سرمربی میلان، پس از شکست شب گذشته برابر فیورنتینا تحت فشار شدیدی است چرا که میلان بدترین آغاز تاریخ این باشگاه در 81 سال اخیر را داشته است.

آث میلان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فیورنتینا 3 – میلان 1؛ آبروریزی در سن‌سیرو!

میلان با این شکست تنها یک امتیاز از سقوط به دست پایین‌تر فاصله دارد و مارکو جیامپائولو نیز در خطر اخراج از این تیم قرار گرفته است. این اتفاق برای نخستین بار در ۸۰ سال اخیر است که روسونری از 6 بازی اول خود در این فصل، 4  بار شکست خورده است. آخرین بار این اتفاق در سال 1938 رخ داده بود. هر نتیجه ای جز پیروزی در دیدار روز شنبه برابر جنووا می‌تواند مدیران باشگاه را مجاب کند که این مربی را تنها پس از 7 بازی برکنار کرده و فکری به حال تیمی کنند که در رده شانزدهم جدول رده بندی جای گرفته است. مارکو جیامپائولو بعد از این شکست همانند هفته قبل مسوولیت را بر عهده گرفت اما اعلام کرد استعفا نخواهد داد و به کارش در این تیم ادامه می دهد چون به دیدگاهی که برای موفقیت میلان دارد باور دارد.

جیامپائولو پس از این که میلان در فصل گذشته در رده پنجم رقابت های سری‌آ قرار گرفت و در آستانه کسب سهیمه لیگ قهرمانان از این رقابت ها جدا ماند، جانشین جنارو گتوزو شد.  میلان فصل را با شکست 1 - 0 برابر اودینزه آغاز کرد اما موفق شد در دو بازی بعدی خود برابر برشا و هلاس ورونا با پیروزی زمین را ترک کند. با این حال در سه بازی اخیر خود نیز نتیجه را به اینترف تورینو و فیورنتینا واگذار کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала