Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تیاگو موتا: رویای من رسیدن به نیمکت پاری‌سن‌جرمن است

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر تیاگو موتا
تیاگو موتا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیاگو موتا بازیکن سابق تیم فوتبال پاری‌سن‌جرمن تاکید کرد که رویای او قرار گرفتن روی نیمکت این تیم است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از لوپاریزن، تیاگو موتا سال‌های زیادی با پیراهن پی‌اس‌جی به میدان رفته است و عملکرد درخشانی از خود در این تیم از نشان داده است. او دو فصل است که از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است. موتا هم اکنون هدایت تیم جوانان پاری‌سن‌جرمن را برعهده دارد و به صراحت تاکید کرد که رویا او رسیدن به نیمکت تیم نخست پاری‌سن‌جرمن است.

(FILES) In this file photo taken on February 17, 2018 Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar Jr looks on during the French Ligue 1 football match between Paris Saint-Germain (PSG) and Strasbourg at The Parc des Princes in Paris - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نیمار مورد نفرین هواداران پی اس جی قرار گرفت+عکس

این بازیکن پیشین پی‌اس‌جی گفت: «این را به وضاحت می‌گویم که من رویای هدایت این تیم را بر سر دارم. من چنین اظهار نظری را بی‌احترامی به سرمربی کنونی نمی‌دانم چرا که این چیزی است که به آن باور دارم. می‌دانم که گزینه اصلی هدایت تیم نیستم اما شاید گزینه فوری برای جایگزینی هر مربی در پاری سن ژرمن باشم و امیدوارم که روزی به من اعتماد شود».

او در پایان این گفتگو درباره نیمار گفت: «من هم شرایط کنونی نیمار را داشتم. آن وقت به صراحت اعلام کردم که دوست دارم پاری‌سن ژرمن را ترک کنم و راهی اتلتیکو مادرید شوم. پس از مذاکرات نهایی با باشگاه تصمیم به ماندن گرفتم و از این  تصمیم خود هم خوشحال بودم و با هواداران هم به مشکل نخوردم اما نیمار دوست داشت تیم را ترک کند و این باعث ناراحتی هواداران شد. بدون شک شماری از او ناراحت و خشمگین هستند اما همه چیز تمام شد و او اکنون بازیکن ما است».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала