Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره کریکت: مسی با استعداد است اما رونالدو بی‌نظیر است

© AFP 2023 / Josep LagoФутболисты Лионель Месси и Криштиану Роналду на футбольном поле
Футболисты Лионель Месси и Криштиану Роналду на футбольном поле - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویرات کوهلی، فوق ستاره کریکت هند به این باور است که لیونل مسی بازیکن با استعدادی است اما کریستیانو رونالدو از همه نظر کامل‌ترین و بهترین بازیکن دنیاست.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از روزنامه تایمز هند، ویرات کوهلی یکی از طرفداران بزرگ دنیای فوتبال است و از رونالدو و مسی الهام می گیرد که معیارهای خود را بالا نگه دارد و همیشه برای پیشرفت شخصی خود تلاش کند. رقابت این دو بازیکن که در دنیای فوتبال تمام نشدنی است، از این فرصت استفاده کرده و 10 توپ طلا را در کنار هم تقسیم کردند. از این میان این دو، انتخاب یک نفر از غیرممکن به نظر می رسد چرا که هر دو افتخارات و رکوردهای بسیاری را به نام خود به ثبت رسانده اند.

Nominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی و رونالدو در رینگ کشتی کج + ویدیو

این ستاره کریکت هند در پاسخ به این پرسش به روزنامه تایمز هند گفت: «پاسخ به این پرسش خیلی دشوار است. اما من باید بگویم که کریستیانو ‌ترین بازیکنی است که تاکنون دیده ام. او در استفاده از پای چپ و پای راست و سرعت و توانایی دریبل زدن بی نظیر است. من هرگز گول‌زنی بهتر از او ندیده ام. او انقلابی در ورزش ایجاد کرد و همه دنباله‌رو او هستند. جایگاه او خاص است و من اگر فقط بخواهم یک نفر را به تیمم اضافه کنم که انرژی و جدیت داشته باشد بدون شک کریستیانوست». فوق ستاره کریکت هند در مورد لئونل مسی ستاره نیز به صحبت پرداخت و گفت: «این یک انتخاب شخصی است. مسی هم بسیار خوب است و استعداد ذاتی دارد. اما اشتیاق رونالدو او را از سایرین جدا می‌کند. همه این استعداد را دارند که در سطح بالا بازی کنند اما فکر نمی کنم کسی انگیزه او را داشته باشد».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала