Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

منچستریونایتد به دنبال جذب مانژوکیچ است

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر ماریو مانژوکیچ
ماریو مانژوکیچ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه منچستریونایتد قصد دارد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی برای خرید ماریو مانژوکیچ، مهاجم یوونتوس، به صورت جدی اقدام کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از مارکا، منچستریونایتد در آغاز فصل جاری لیگ برتر در گلول‌زنی با مشکل روبرو بوده و اکنون سرمربی این تیم می‌گوید شیاطین سرخ به دنبال جذب یک مهاجم است. اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید این تیم از مشکل خود در خط حمله آگاه است و از هم‌اکنون تلاش‌هایش را برای جذب یک مهاجم در پنجره نقل و انتقالاتی جنوری آغاز کرده است.

سولسشایر - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
منچستریونایتد به دنبال جذب دمبله و مانژوکیچ در جنوری

بسیاری از منابع می‌گویند که اوله گونار سولسشر نظر بسیار مثبتی نسبت به ملی‌پوش کروات یوونتوس در تابستان گذشته داشته است و همه بر این باور هستند که فقط زمان باعث شده است که انتقال مانژوکیچ به یونایتد منتفی شود. اما اکنون بنا بر گزارش‌ها، سرمربی منچستر یونایتد ظاهراً هم‌چنان خیال آوردن مانژوکیچ را در سر دارد و گفته می‌شود منچستر یونایتد برای این بازیکن که در ماه می آینده 34 ساله خواهد شد، پیشنهاد خواهد داد. این بازیکن 33 ساله در تابستان نیز به یونایتد در ارتباط شده بود اما نتوانست با این تیم به توافق برسد و این در حالی بود که مدیران اولدترافورد همزمان با پائولو دیبالا نیز در حال مذاکره بودند

از سوی دیگر مانژوکیچ نیز شرایط خوبی در یوونتوس ندارد و هنوز برای تیم مائوریتزیو ساری به میدان نرفته است. با حضور بازیکنانی چون کریستیانو رونالدو، گونزالو ایگواین و پائولو دیبالا به نظر می رسد که این بازیکن شانس چندانی برای حضور در ترکیب یووه نداشته باشد و باشگاه نیز علاقه بسیاری به فروش او دارد. او پیش از این مذاکراتی را نیز با الریان قطر انجام داد که به نتیجه نرسید. سایت گل مدعی شده که باشگاه یوونتوس خواهان دریافت 11 میلیون دالر از یونایتد برای فروش این بازیکن است. با توجه به شرایط پیش آمده در اولدترافورد احتمال پیوستن مانژوکیچ به یونایتد بالا به نظر می رسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала