پیرمرد فقیر ناگهان میلیونر شد+عکس

© AFP 2023 / Prakash Mathemaپیرمرد فقیر ناگهان میلیونر شد
پیرمرد فقیر ناگهان میلیونر شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پیرمرد هندی ناگهان وارث جاسوس ثروتمند شد.

اسپوتنیک به نقل از  The Times of India، پیرمرد باشنده شهر  (Edwin D’Souza) هند ناگهان وارث پدراندر جاسوس اش شد و عاجل دچار مشکلات عدلی گردید.

پولیس امریکا - اسپوتنیک افغانستان
قتل پیر مرد امریکائی توسط زن جوان بی رحم+ویدئو

پیر مرد بعد از حوزه پولیس محل بودوباش اش آگاه شد که وارث دارائی جاسوس مشهور می باشد. به وی خبر دادند که وی می تواند به پدراندرش نماید که نام وی کومار ناراین تجار و جاسوس مشهور هند می باشد.  میراث وی در حدود 100 میلیون روپیه ارزیابی می گردد. این پیر مرد می دانست که مادرش شوهر کرده ولی نمی دانست که چه نام دارد.

او حین که جوان بود، نزد مادرش رفت، چون قلدر بود، موتر را دزدید و از آنجا فرار کرده به مانگالور رفت و دیگر نتوانست از مادرش عیادت نکرد و با پدراندرش معرفی شود.

​شوهر مادراش رهبری یک شرکت بزرگ را به عهده داشت و با کشور های سوسیالستی تجارت می کرد. روزنامه New York Times در مورد وی نوشته است که او به همراه آمراش مقامات را از طریق رشوه و لحیم کاری می خریدند و اسرار نظامی و اقتصادی را کسب می نمودند و سپس دست داشته های خود را به دیپلمات های جمهوری دمکراتیک آلمان ، پولند و فرانسه میفروختند. مطبوعات هند به ارتباطات وی با استخبارات شوروی نیز اشاره کردند ، اما نتوانستند به اثبات برسانند.در سال 1985 ، جاسوسان و همدستان پدراندر این پیر مرد بازداشت شدند. نارین شوهر مادراش بازداشت گردید، اما پس از چند سال پول پرداخت و از زندان خارج شد. وی در سال 2000 در سن 75 سالگی درگذشت. دوسال بعد دوسیه قضائی جاسوس وی مسدود گردید. اندکی بعد اشخاص ناشناس گرتی والدر مادر این پیر مرد وارث را خفه کردند- در مراسم خاکسپاری نه پسر و سایر اقوام وی حضور نداشتند.

​در سال 2008 ، خانه بزرگ و زیبا والدر و نارین توسط یک خدمتکار سابق شان به طور غیرقانونی تصرف گردید. او خود را اقارب، و سپس دختر جاسوس مشهور و وارث قانونی وی نامید و این را با اسناد - به احتمال زیاد جعلی - ثابت کرد. این روند باعث جستجوی وارث دیگر گردید.مستنطقین نتوانستند اقوام نارین مالک خانه را پیدا کنند ، اما در آرشیف حوزه پولیس دوسیه پسر خانم این تاجر مرده را یافتند که در سال 1964 مرتکب جرم سرقت موتر شده بود. مادر وی در آنزمان به پولیس گفته بود که پسرش در مانگالور زندگی میکند. سپس پولیس در مورد موجودیت وارث ادوین D’Souzy مطلع شد.حالا وی بخاطر به دست آوردن میراث، باید با این زن وارث تقلبی به نام Radhika در محکمه از حق خود دفاع نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала