کشته و زخمی شدند نیروی خیزش مردمی در حمله هوایی اشتباه در تخار

CC0 / / کشته و زخمی شدند نیروی خیزش مردمی در حمله هوایی اشتباه در تخار
 کشته و زخمی شدند نیروی خیزش مردمی در حمله هوایی اشتباه در تخار  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقامات محلی در ولایت تخار اعلام کرده اند که در نتیجه یک حمله هوایی اشتباه در این ولایت 15 تن از نیروی خیزش مردمی کشته و زخمی شده اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه ها، محمد اعظم افضلی، عضو شورای ولایتی تخار امروز دوشنبه (۸میزان) در این مورد به رسانه ها گفت: "شب گذشته گروه طالبان بالای ولسوالی بهارک حمله کرده بودند و نیروهای هوایی برای دفع این حمله وارد اقدام شده و در نتیجه عملیات اشتباه هوایی، ۸ تن از نیروهای خیزش مردمی کشته و ۷ تن دیگر آنان زخمی شده اند".

افضلی می گوید، ولسوالی بهارک در 15 کیلومتری شهر تالقان، مرکز ولایت تخار قرار دارد و گروه طالبان چهار شب متواتر بر این ولسوالی حمله تهاجمی کرده، اما تاکنون نتوانستند ساختمان ولسوالی و فرماندهی پولیس بهارک را به کنترول خود درآورند.

افضلی، اضافه کرد که بازار ولسوالی بهارک از فرماندهی پولیس و ساختمان ولسوالی فاصله دارد و شب گذشته در کنترول گروه طالبان قرار گرفته و ۵ نیروی خیزش مردمی کشته و ۵ تن دیگر آنان زخمی شده اند.

به گفته افضلی، شب گذشته نیز گروه طالبان از دو استقامت بر شهر تالقان حمله کرده بودند؛ این حمله فعلا دفع شده و به نیروهای امنیتی تلفات وارد نشده است.

وی خاطرنشان کرد که تلفاتی به طالبان وارد شده، اما جزییات آن در دست نیست.

پیش از این گروه طالبان در شش میزان، روز انتخابات ریاست جمهوری بیشترین تحرک را در این ولایت انجام داده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала