کشف کشتی گمشده «اشباح» در آمریکا

© Fotolia / DinostockКорабль-призрак
Корабль-призрак - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جستجوگران آمریکایی در دریاچه سوپرایور (مینه سوتا) کشتی هادسون را پیدا کردند که در سال 1901 غرق شده بود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه MRP News، جستجوگران آمریکایی در دریاچه سوپرایور (مینه سوتا) کشتی هادسون را پیدا کردند که در سال 1901 غرق شده بود که بین مردم محلی بنام "کشتی اشباح" مشهور است. این کشتی در اواسط تابستان در عمق 250 متری یافت شد، اما تنها در این مورد حالا خبر داده اند.

برای جستجوی کشتی از دستگاه ردیاب زیردریایی (سونار) استفاده شد؛ بعداً محققان موفق به گرفتن عکس از این کشتی شدند. به گفته آنها ، این کشتی که در سال 1888 ساخته شده است و تقریباً دست نخورده باقی مانده است.

این کشتی که اموال از قبیل کتان و گندم را حمل می کرد ، در 15 سپتامبر 1901 بندر دولوت را ترک کرد ، پس از آن در نتیجه طوفان شدید غرق و ناپدید شد.

روز بعد از این رویداد، نگهبان فانوس دریایی مستقر در این منطقه گفتند که غرق شدن یک کشتی "ناشناس" را دیده بود، اما هیچ مدرک دیگری درباره این فاجعه یافت نشد.

نگهبان فانوس دریایی مستقر در این منطقه گفت که وی خراب شدن یک کشتی "ناشناس" را دیده بود ، اما هیچ مدرک دیگری درباره این فاجعه یافت نشد

فقط در 20 سپتامبر 1901، ماهیگیران محلی چندین قطعه متعلق به کشتی هادسون و همچنین اجساد بسیاری از خدمه آن را کشف کردند، اما محل سقوط دقیق و سرنوشت سایر ملوانان ناشناخته باقی ماندهاست. علاوه بر این، در دهه های بعد، در بین ساکنان محلی شایعاتی مبنی بر شناور بودن کشتی "کشتی اشباح" شنیده می شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала