Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توخل: امباپه نمی‌تواند 90 دقیقه بازی کند

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر توماس توخل
توماس توخل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
توماس توخل، سرمربی پاریسن جرمن در مورد دیدار تیمش با گالاتسرای و امباپه صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پاریسن جرمن در هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا در نبود امباپه، کاوانی و نیمار موفق شد رئال مادرید را در خانه با نتیجه 3-0 شکست دهد که درخشش دیماریا در آن دیدار فوق العاده بود.

نیمار - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پاری‌سن‌جرمن در غیاب نیمار و کاوانی به مصاف گالاتاسرای می‌رود

درهفته دوم لیگ قهرمانان اروپا این تیم قرار است به مصاف گالاتسرای برود و از میان بازیکنان مصدوم و محروم این تیم تنها امباپه شرایط بازی کردن را دارد و می‌تواند برای پاریسن جرمن به میدان برود، اما سرمربی پاریسن جرمن معتقد است که امباپه هنوز به آمادگی کامل نرسیده است و نمی‌تواند برای این تیم به طور کامل به میدان برود.

توخل به ویب سایت یوفا گفت:« امباپه برای ما بازیکن مهم و باز ارزش است و می‌خواهم همیشه برای ما به میدان برود، اما او هنوز آماده نیست و نیاز دارد تا بیشتر کار کند. او می تواند بازی را شروع و یا تمام کند، اما نمی‌تواند به طور کامل و 90 دقیقه بازی کند.»

توخل در مورد بازی با گالاتسرای گفت:« گالاتسرای از تیم‌های خوب اروپا است و بازی در برابر آنها دشوار خواهد بود. ما برای برد وارد میدان می‌شویم و امیدوارم هممانند بازی قبلی در این بازی هم موفق شویم سه امتیاز مهم را کسب کنیم، دشوار است اما نا ممکن نه.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала