سه مورد تشخیص سرطان که نباید به آنها اعتماد کرد

© Sputnik / Denis Aslanov  /  مراجعه به بانک تصاویر سه مورد تشخیص سرطان که نباید به آنها اعتماد کرد
سه مورد تشخیص سرطان که نباید به آنها اعتماد کرد   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بسیار اوقات از هراس مردم در مقابل بیماری سرطان فریبکاران به سادگی استفاده می کنند. کارشناسان هشدار می دهند که در چنین حالت باید هوشیارانه عمل کرد ونباید به هر که اعتماد نمود.

 به گزارش اسپوتنیک، دانشمندان راه های را پیشنهاد نموده اند که مردم را از شر فریبکاران هنگام مواجه شدن با بیماری سرطان رهایی می بخشد.

  یکی از شایع ترین موارد تقلب ، زمانی است که فرد از طریق تلفن از تشخیص سرطان مطلع می شود. طوری که روشن است یک کلاهبردار با فهمیدن اینکه اخیراً شخصی آزمایش خون را پشت سر گذاشته است، در تلفن ادعا می کند که نتایج خون بسیار خراب است و به احتمال زیاد "احتمال سرطان موجو.د است". در عین حال ، این شخص فریبکار می تواند خود را به عنوان یک متخصص سرطان ، معاون وی و غیره معرفی کند.

 رد تصورات غلط در مورد سرطان - اسپوتنیک افغانستان
رد تصورات غلط در مورد سرطان

به منظور جلوگیری از وخیم شدن سریع وضعیت،  این به اصطلاح "پزشک" ممکن است که قرص هایی را قبل از معاینات اضافی پیشنهاد کند. بیشتر اوقات قربانیان این "فریب" افراد سالخورده هستند.

متاسفانه در کلینیک های شخصی نیز امکان چنین اتفاقاتی موجود است، بنابراین خوبتر خواهد بود اگر آزمایش خون در شفاخانه ها و لابراتوار های دولتی  که دارای اعتبار خوبتر اند، انجام شود.  

همچنین ، کارشناسان توصیه می‌کنند که به  "تشخیص" کارمندان لابراتوار ها،  پرستاران و سایر افراد دخیل در معاینات به غیر از متخصص نباید باور کرد. حرف آخر را باید انکولوژیست اظهار کند.

بیماری سرطان فقط با نتایج یک مطالعه مورفولوژیک MRI  CT  PET CT  وغیره، قابل تشخیص است . این آزمایشات وجود غده را مشخص می سازد، اما اینکه غده سرطانی است یا خیر به هیچ وجه  افرادی که در این آزمایش دخیل بوده اند نمی توانند صحبت کنند. فقط متخصص سرطان پس از بررسی تمام آزمایشات می تواند بیماری سرطان را تشخیص کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала