Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره کوریایی تاتنهام: من با مسی و رونالدو قابل مقایسه نیستم

© AFP 2023 / Josep LagoФутболисты Лионель Месси и Криштиану Роналду на футбольном поле
Футболисты Лионель Месси и Криштиану Роналду на футбольном поле - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هیونگ مین سون که به یک قهرمان گمنام در تاتنهام مبدل شده، خوشحال است و به این باور است که او در مقایسه با لیونل مسی و کریستیانو رونالدو قابل توجه نیست.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از سایت گل، نام‌بردن از فوق ستاره های بارسلونا و یوونتوس همیشه سر زبان‌ها است و توجه بسیاری را به خود جلب کرده است چرا که آنها علاقه بسیاری دارند که به عنوان بهترین بازیکن در سرتاسر دنیا شناخته شوند.

Nominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی و رونالدو در رینگ کشتی کج + ویدیو

در این میان اما سون ترجیح می دهد آرام‌تر به کار خود ادامه دهد و باور دارد که کسانی که هر هفته در کنارش به میدان می روند، ارزش او را می‌دانند و همین برای مهاجم 27 ساله که بازیکن کلیدی ترکیب مائوریسیو پوچتینوست، کافی است. این مهاجم کوریایی در گفتگو با سایت گل در پاسخ به این سوال که آیا از عدم توجهات ناراحت است، گفت: «اصلا جای ناراحتی نیست. من مانند لیونل مسی و کریستیانو رونالدو نیستم. تلاش من این است که بتوانم به تیم خودم کمک کنم. اگر بتوانم این کار را انجام دهم، خوشحال خواهم شد. لیگ برتر متفاوت است. من نمی‌خواهم این رقابت‌ها را با بوندس لیگا مقایسه کنم چون لیگ آلمان نیز بسیار باکیفیت است. اما در لیگ برتر همه چیز سریع‌تر و فیزیکی‌تر اتفاق می‌افتد. وقت زیادی امدنم نگذشت که مصدوم شدم و بازگشت به تیم کار دشواری بود. من فرصت بازی بیشتری پیدا نمی‌کردم و می‌خواستم به آلمان برگردم چون آنجا بسیار راحت بودم اما پوچتینو همیشه من را تشویق می کرد. او بهترین مربی در آن بازه زمانی برای من بود».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала