Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لوکا مودریچ زندگی‌نامه‌اش را با عنوان «بازی من» چاپ کرد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Реал Мадрид"
Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوکا مودریچ، هافبک تیم ملی کرواسی و باشگاه رئال مادرید، کتاب زندگینامه خود به نام بازی من را به چاپ رسانده استو

به گزارش اسپوتنیک، لوکامودریچ، هافبک خلاق و نام‌دار رئال مادرید سال گذشته با دور زدن کریستیانو رونالدو و لئونل مسی موفق شد پس از 10 سال به بر تصاحب جوایز مهم فردی پایان دهد.

مارسلو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پس از مودریچ، ایسکو و راموس، مارسلو به صف مصدومان رئال اضافه شد

این هافبک کهکشانی‌ها عنوان بهترین بازیکن سال فیفا و همچنین توپ طلای سال 2018 را نیز به دست آورد. این موفقیت‌ها از عناصر اساسی در چاپ زندگینامه این بازیکن بوده که به تیم ملی کشورش نیز کمک کرد که در کمال ناباوری و به دور از انتظار همگان با حذف تیم های مطرح مانند تیم ملی انگلیس به فینال رقابت های جام جهانی 2018 روسیه نیز صعود کند. هرچند تیم ملی کرواسی در این دیدار برابر فرانسه شکست خورد اما نایب قهرمانی جام جهانی نیز افتخار بزرگی برای بازیکنان و اعضای کادر فنی کرواسی به حساب می آمد.

این کتاب با کمک رابرت ماتئونی، خبرنگار ورزشی کروات، نوشته شده و روایتگر دوران موفق و پر فراز و نشیب فوتبال مودریچ است. مودریچ در سال های اخیر 4 قهرمانی لیگ قهرمانان را نیز به همراه رئال مادرید در کارنامه‌اش به ثبت رسانده است و به باور بسیاری یکی از عوامل اصلی موفقیت رئالی ها در کسب 3 قهرمانی متوالی در این رقابت‌ها بوده و به همین دلیل جوایز فردی سال 2018 را نیز از آن خود کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала