Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

والوارده: مصدومیت بازیکنان به خصوص مسی وضعیت را دشوار کرده است

© Sputnik / Илья Питалев /  مراجعه به بانک تصاویر والوارده سرمربی بارسلونا
والوارده سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارنستو والوارده در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با اینترمیلان حاضر شد و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش اسپوتنیک، اینترمیلان و بارسلونا فردا شب در حالی در برابرهم قرار می‌گیرند که هر دو تیم  در بازی‌های نخست شان در برابر اسلاویا پراگ و دورتموند مساوی کردند.

ارنستو والوارده در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با آنتوان گریزمن حاضر شد و در مورد بازی فردا شب صحبت کرد.

والوارده گفت:« اینترمیلان در این فصل با حضور بازیکنان و سرمربی جدید تغییرات زیادی داشته است. شروع فصل اینترمیلان فوق العاده بوده و آنها در همه بازی های خود در سری‌آ پیروز شده اند. اینتر تبدبل به تیمی متفاوتی شده که این تاثیر سرمربی جدید آنها بوده است. ما هم تیمی در اختیار داریم می‌توانیم در همه جام ها قهرمان شویم. هدف همیشه این است که در رده نخست قرار بگیریم، اما اگر در روز پایانی نیز مشکلی پیش آمد باید قادر به حل آن باشیم.»

آنتوان گریزمن - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
گریزمن: مسی با من کم حرف میزند

والوارده در مورد مصدومیت مسی و دمبله گفت:« وقتی بازیکنان به طور مداوم مصدوم می شوند شما هرگز خوشحال نمی شوید. در بعضی موارد مانند دمبله، او مثل سال گذشته مصدوم است. شرایط بهتر خواهد شد، اما در هر صورت من می خواهم روی بازیکنانی که در اختیار داریم تمرکز کنم. من هنوز نمی دانم که آیا می توانیم روی آنها حساب کنیم یا نه؟ اما به هر حال باید شرایط را بررسی کنیم و من روی مسی ریسک نخواهم کرد.»

این در حالیست که هنور هر دو بازیکن به صورت مکمل در تمرینات بارسلونا اشتراک نکرده اند و حضور این بازیکنان در هاله‌ی از ابهام قرار دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала