Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لوکاس هاردسکی: نمی‌توان رونالدو را متوقف کرد

© Sputnik / Александр Кряжев /  مراجعه به بانک تصاویر کریستیانو رونالدو Russia World Cup Uruguay - Portugal
کریستیانو رونالدو Russia World Cup Uruguay - Portugal - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوکاس هاردسکی، دروازه بان بایرلورکوزن تقابل با یوونتوس را دشوار توصیف کرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از آ.اس، بایرلورکوزن در نخستین بازی خود در مرحله گروهی این فصل لیگ قهرمانان مغلوب لوکوموتیو مسکو شد و امشب و در دیداری دشوار باید در خانه یوونتوس برابر این تیم به میدان برود. دروازه‌بان بایرن لورکوزن میگوید که متوقف کردن کریستیانو رونالدو کاری دشوار است، اما قصد ما گرفتن امتیاز از تورین است.

Футболисты Лионель Месси и Криштиану Роналду на футбольном поле - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ستاره کریکت: مسی با استعداد است اما رونالدو بی‌نظیر است

او در صحبتی با رسانه‌ها به این موضوع پرداخت و گفت: «من حتا دو هفته پیش نیز در جریان دیدار مقابل لوکوموتیو عصبی نبوده و استرس نداشتم. بعضی وقت‌ها تمرکز ما کافی نیست و برابر یوونتوس در مقایسه با لوکوموتیو باید باور بیشتری به خود ما داشته باشیم تا عملکردی خوب برابر یوونتوس ارائه دهیم. من نمی خواهم در مورد شکست خوردن فکر کنم. ما می خواهیم بازی خوبی انجام دهیم و با امتیاز به خانه بازگردیم زیرا قصد داریم از همه هواداران بخاطر حمایت آنها تشکر کنیم».

هاردسکی در مورد فوق ستاره یوونتوس نیز به اظهار نظر پرداخت و گفت: «کریستیانو رونالدو را نمی توان متوقف کرد و او یک فوتبالیست کامل است. بازی کردن مقابل یوونتوس کار دشواری خواهد بود و ما باید عملکرد جمع و جوری ارائه دهیم. در ترکیب یوونتوس بازیکنان خطرناکی وجود دارند و ما باید تا حد امکان دروازه خود را بسته نگه داریم».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала