Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مهاجم سابق لیورپول: صلاح از دوران اوج خود فاصله گرفته است

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر محمد صلاح
محمد صلاح - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جان آلدریج، مهاجم سابق لیورپول، به این باور است که محمد صلاح از دوران اوج خود دور شده و اعتماد به نفسش نیز کاهش یافته است.

به گزارش اسپوتنیک،  لیورپول در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس شروع هجومی و بی‌سابقه‌ی داشته و موفق به کسب رکورد پیروزی تا این جای فصل شده است.

محمد صلاح - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فدراسیون فوتبال مصر به فیفا: رای ما به صلاح کجاست؟

این مهاجم سابق لیورپول در گفتگویی با روزنامه ایندیپیندنت ایرلندی بیان داشت: «من در مورد مثلث هجومی سرخ‌پوشان نگران هستم. چرا که محمد صلاح، روبرتو فیرمینو و سادیومانه از روزهای اوخ شان فاصله گرفته اند. من فکر می‌کنم که صلاح در این به راحتی نمی‌تواند گل‌زنی کند و متاسفانه این واضع است. او این احساس را به ما می دهد که کمی از اعتماد به نفسش کم شده است اما من نگرانی خیلی زیادی برای این بازیکنان ندارم.»

جان آلدریج در این مورد اضافه کرد: «صلاح این فصل موقعیت های بسیاری را از دست داده است و حرف مشابهی نیز می‌توان راجع به مانه و فیرمینو زد اما می‌دانیم که آنها فقط به یک جرقه نیاز دارند و پس از یک بازی پر گل بار دیگر به شرایط سابق بازخواهند گشت. فکر می کنم قهرمانی در اروپا باعث شد که نگاه بسیاری از این بازیکنان به خودشان تغییر کند. آنها به این باور رسیده اند که می توانند در بسیاری از رقابت ها پیروز شوند و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده اند. هر سه ستاره لیورپول در خط حمله نیز در ترکیب این تیم حضور دارند اما هنوز درخشش قبل را نداشته اند. آلدریج اطمینان دارد که این اتفاق به زودی رخ خواهد داد و درخشش در یک بازی کافی است تا موتور گلزنی ستارگان لیورپول بار دیگر روشن شود. بیشتری پیدا کرده اند».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала