Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گریزمن: مسی با من کم حرف میزند

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر آنتوان گریزمن
آنتوان گریزمن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آنتوان گریزمن در مورد بازی فردا شب برابر اینترمیلان و شرایط حضورش در بارسلونا صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، آنتوان گریزمن در نقل و انقالات تابستانی و پس از جنجال‌هایی از اتلتیکو مادرید راهی بارسلونا شد و تا حالا نتوانسته درخششی که در اتلتیکو مادرید داشت را در بارسلونا تکرار کند.

گریزمن تا حال نتوانسته برای بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا گولزنی کند و این آمار منفی را در اتلتیکو مادرید هم داشت که با احتساب بازی‌های اتلتیکو مادرید و بارسلونا، گریزمن یک سال می‌شود در لیگ قهرمانان اروپا موفق به گولزنی نشده است.

آنتوان گریزمن - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بازی جالب با گریزمن+ویدیو

گریزمن در نشست خبری قبل از بازی برابر اینترمیلان حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

او در پاسخ به پرسشی در مورد بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا گفت:« بازی های لیگ قهرمانان همیشه خاص هستند و برای من بیشتر. بازی فردا برابر اینتر از یک جهت دیگر نیز برای من مهم است چون اولین بازی خانگی لیگ قهرمانان است که با پیراهن بارسلونا به میدان خواهم رفت. باید با کار تیمی خوب و تلاش زیاد، به بهترین شکل پیروز شویم.»

گریزمن در مورد روابطش با مسی گفت:« مسی شخصیتی نیست که خیلی حرف بزند. من هم مثل او هستم و به همین خاطر به کمتر باهم حرف می زنیم. چند بار باهم چای خورده ایم و در مسیر درستی قرار داریم. هر دو انسان های خوبی هستیم و من هم اینجا هستم تا به او و دیگر هم تیمی هایم کمک کنم.»

گریزمان در مورد مصدومان بارسا و تاثیر بازیکنان بر مدیریت تیم نیز صحبت کرد و گفت:« وقتی بازیکنانی مثل سوارز، مسی، دمبله یا آنسو فاتی نیستند، کار دشوارتر شود ولی مجموعه بسیار خوبی هستیم و به چیزی جز پیروزی فکر نمی کنیم. در اتلتیکو هم گودین و گابی چنین قدرتی داشتند. در هر تیمی هستند بازیکنانی که شما به حرف آنها بیشتر گوش می دهید ولی خوب، تصمیمات نهایی هر باشگاه را رییس می گیرد.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала