ترامپ: در مرز با مکسیکو به مهاجران شلیک کنید

© REUTERS / Joshua Roberts ترامپ: در مرز با مکسیکو به مهاجران شلیک کنید
 ترامپ: در مرز با مکسیکو به مهاجران شلیک کنید  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور آمریکا در نظر دارد حفر خندق ها در مرز جنوبی ساخته شود و تمساح ها در آنجا رها گردند.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در جلسه‌ای با مشاورانش همچنین ابتدا پیشنهاد تیراندازی به سمت پناهجویان را مطرح کرد و بعد از آنکه متوجه شد این کار غیرقانونی است شلیک گلوله به سمت پای آن‌ها را پیشنهاد داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نیویورک تایمز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در جلسه‌ای که ماه مارچ در دفتر کارش در کاخ سفید برگزار شده ابتدا پیشنهاد داده در صورتی که مهاجران غیرقانونی به سمت سرباز‌ان مررزی سنگ پرتاب کردند سربازان نیز به سمت مهاجران تیراندازی کنند و بعد از آنکه متوجه شده این کار غیرقانونی است پیشنهاد شلیک گلوله به سمت پای آن‌ها را مطرح کرده است؛ با این حال مشاوران ترامپ به او گفتند که این راهکار هم قانونی نیست.

ترامپ در طرحی دیگر ساخت یک دیوار مرزی با گودالی پر از مار و تمساح را ارائه کرده و یا نصب نیزه‌هایی با قابلیت فرورفتن در بدن انسان روی این دیوارها را مطرح کرد.

 ترامپ: امیدواریم هرگز مجبور به استفاده از زرادخانه هسته‌ای مان نشویم - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: امیدواریم هرگز مجبور به استفاده از زرادخانه هسته‌ای مان نشویم

ترامپ که به دنبال یافتن راهکارهای جدید برای جلوگیری از ورود پناهجویان به آمریکا است در یکی از این پیشنهادها به مشاورانش دستور داده مرز 2000 مایلی با مکسیکو را تا ظهر روز بعد به طور کامل ببندند.

ولی مشاوران او گفتند که این حکم هم باعث گیرافتادن توریست‌های آمریکایی در مکسیکو یا سرگردان شدن دانش‌آموزان در هر دو سوی مرز و یا ایجاد بحران اقتصادی برای هر دو کشور می‌شود.

پیش از این دونالد ترامپ، از ابتدای ورود به کاخ ‌سفید همواره سیاست‌هایی مهاجرستیزانه اتخاذ کرده است و قصد دارد به منظور جلوگیری از ورود افراد به آمریکا در مرز این کشور با مکسیکو دیوار احداث کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала