Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان و چالش انتخاب دروازه بان

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین‌الدین زیدان
زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زیدان در دومین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دیشب برابر کلوپ بروژ تن به تساوی داد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید بار دیگر در لیگ قهرمانان امسال لغزید و از 6 امتیاز کامل ممکن از دو بازی تنها به یک امتیاز دست یافت.

هواداران در سانتیاگو برنابئو دیگر نمی دانند چه انتظاری از تیم شان داشته باشند، اما به نظر می رسد آنها از تیبوکورتوا ناامید شده اند.

ایسکو بازیکن رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رئال مادرید2 کلوب بروژ2؛ توقف رئال در خانه

دروازه بان بلجیمی بعد از 45 دقیقه اول بد در نیمه دوم جای خود را به آلفونسو آرئولا داد که منجر به نتیحه تساوی 2-2 شد.

پیش از این زیدان گفته بود که امسال بحث در مورد انتخاب ترکیب وجود نخواهد داشت اما جدیدا در انتخاب دروازه بان به مشکل خورده است.

در حالیکه در چند هفته اخیر کورتوا کلین شیت کرده بود، همه را تحت تأثیر قرار داد، ولی هنوز هم او نتوانسته امنیت مدنظر را بدست آورد.

کورتوا در نیمه اول بیرون رفت و آرئولا که در برابر اوساسونا عملکرد خوبی داشت، در این بازی نیز فوق العاده ظاهر شد و اجازه نداد تا گل سوم کلوب بروژ ثبت شود،

 

آیا زیدان در نظر دارد تغییراتی را ایجاد کند؟

ادن هازارد حتی در برابر هموطنانش مانند بازیکنی به نظر نمی رسید که خیلی ها منتظر حضور او در مادرید بودند. زیدان در طول 90 دقیقه کامل او را بازی داد، اما مهاجمان به ندرت مسئولیت را به عهده می گرفتند و به جای اینکه رئال در میانه زمین بهتر باشد، بازیکنان پیوسته به دنبال هم تیمی های خود می گشتند.

به نظر می رسد هازارد هنوز فاقد تناسب اندام است، اما به زودی همه چیز بهتر می شود.

امانوئل دنیس خوشحالی که پس از گلش انجام داد یاد رونالدو را در سانتیاگو زنده کرد و او می توانست در دقیقه 52 هت تریک خود را تکمیل کند اما حرکت فوق العاده آرئولا از او این فرصت را گرفت، لحظاتی بعد سرخیوراموس با یک گل نتیحه را به حداقل رساند.

سرخیو راموس پس از محرومیت به ترکیب تیمش در لیگ قهرمانان برگشت در حالیکه در چند هفته اخیر برابر سویا، اوساسونا و اتلتیکو مادرید نقش مهمی در استحکام خط دفاع مادرید داشت، هرچند که او نتوانست در جلوگیری از دریافت گل، تیمش را کمک کند.

با این حال، گل راموس رئالی ها را امیدوار ساخت و به نظر می رسد الهام بخش هم تیمی هایش در راه نجات تساوی 2-2 است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала