شوخی پوتین در خصوص دخالت در انتخابات 2020 امریکا + ویدیو

© Sputnik / Aleksey Nikolskiy  /  مراجعه به بانک تصاویر شوخی پوتین در خصوص دخالت در انتخابات 2020 امریکا
شوخی پوتین در خصوص دخالت در انتخابات 2020 امریکا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولادیمیر پوتین، به پرسش یک خبرنګار در خصوص دخالت روسیه در انتخابات آینده امریکا به شوخی پاسخ گفت.

  به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، روز چهارشنبه در نشست اصلی همایش هفته انرژی روسیه که در مرکز نمایشگاهی مانژ مسکو برگزار شد، در پاسخ به سوال خبرنگار در خصوص دخالت روسیه در انتخابات سال 2020 امریکا  به شوخی ابراز داشت: مسکو حتما این کار را خواهد کرد.

در این نشست از پوتین سوال شد که آیا روسیه سعی خواهد کرد در انتخابات ایالات متحده که برای سال 2020 برنامه ریزی شده است مداخله کند یا خیر؟

رئیس جمهور به شوخی گفت "من به شما مخفیانه می گویم ، بله  ما حتما این کار را خواهیم کرد تا در نهایت طوری که لازم است شما راسرگرم کنیم. فقط شما به کسی نگویید. باشه؟ " 

 

ولادیمیر پوتین سپس ابراز داشت، "اگر جدی صحبت شود، روسیه به اندازه کافی از خود مشکلات دارد، حاجت به مداخله در انتخابات امریکا نیست".  

رئیس جمهور روسیه افزود، ما در روسیه در عرصه اقتصاد، در عرصه سیاست و در کل در همه عرصه های اجتماعی – اقتصادی با وظایف بزرگی روبرو هستیم و برای تمام این عرصه ها برنامه های بیسابقه‌ای را برای اجرا روی دست داریم و سرمایه های بزرگی را در این راه مصرف خواهیم کر . ما برای دخالت در امور دیگران نه وقت داریم و نه هم نیازی.

همایش بین المللی انرژی روسیه روز چهارشنبه با حضور مقامها و وزیران انرژی دهها کشور جهان در مرکز نمایشگاهی «مانژ» در نزدیکی کاخ کرملین مسکو افتتاح شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала