Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

منچستریونایتد با 80 میلیون پوند، پیگیر جیمز مدیسون لستر سیتی

© AFP 2023 / ALEXANDER NEMENOVManchester United Banner
Manchester United Banner  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طبق گزارش ها، منچستر یونایتد هافبک لستر سیتی جیمز مادیسون را به عنوان هدف انتقال تابستان خود قرار داده‌است.

به گزارش اسپوتنیک، این بازیکن انگلیسی 22 ساله فصل را درخشش خوبی برای روباه ها آغاز کرده است، دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل در شش بازی لیگ برتر را ثبت کرده است.

شکل چشمگیر او باعث جلب توجه طرف های برتر از جمله منچستر یونایتد است که به دنبال اضافه کردن هیجان به خط میانی خود هستند.

گزارش ایونینگ استاندارد پیشاهنگان یونایتد وظیفه داشتند مادیسون را پیش از انجام یک حرکت احتمالی در پایان فصل نظارت کنند اما این که "جیدون سانچو" هدف رویایی باشگاه است.

شیاطین سرخ به خوبی از استعدادهای لستر سیتی آگاه هستند و هری مگویر، هم‌تیمی سابق مدیسون را در طول تابستان با یک انتقال 80 میلیون پوندی به امضا رساندند.

هدف منچستر یونایتد از ابتدای فصل 2018-19 ، شانس بیشتری (111) از هر بازیکن دیگر در لیگ برتر ایجاد کرده است که رایان فریزر یک رده دوم راحت است (99)

برای اولین بار در اوایل ماه سپتامبر مادیسون به اردوی تیم اصلی انگلیس دعوت شد. این اتفاق بعد از نمایش تابستانی ناامید کننده برای مرد متولد کاونتری در مسابقات قهرمانی زیر 21 سال اروپا، جایی که شیرهای جوان به طرز شگفت آور در مرحله گروهی حذف شدند.

منچستریونایتد در جریان تساوی 1-1 با آرسنال، خالی از خلاقیت به نظر می رسید و ورود مدیسون مطمئناً ابعادی متفاوت به خط میانی اوله گونار سولسشایر خواهد افزود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала