Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پبش بازي بارسا - اينتر، كونته بي شكست در جهنم نيوكمپ

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تبم‌های فوتبال بارسلونا و اینتر در چهارچوب هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب از گروه F به تقابل هم خواهند رفت.

به گزارش اسپوتنیک، تیم های فوتبال بارسلونا و اینتر پس از تساوی در هفته اول مرحله گروهی امشب برای کسب پیروزی به مصاف هم خواهند رفت.

اخبار تیم بارسلونا

لیونل مسی فصل گذشته هر دو بازی گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر اینتر را از دست داد و به دلیل مصدومیت یک بار دیگر شک بزرگی برای حضور وی وجود دارد. همچنین دشوار است که عثمان دمبله در این دیدار حضور پیدا کند.

همچنین حضور جوردی آلبا برای بارسلونا منتفی است و همکاری او با مسی ، یک اتفاق نه‌چندان مناسب برای بارسلونا است. آنسو فاتی، ستاره نوجوان نیز برای بارسلونا در دسترس نیست.

کلمنت لنگله در آخر هفته اخراج شد اما او آزاد است که در اینجا بازی کند. او در کنار جرارد پیکه شروع خواهد کرد، زیرا ساموئل امتیتی ​​غایب است.

اخبار اینتر

الکسیس سانچز در آخر هفته اخراج شد اما در صورت انتخاب اما او آزاد است که در مقابل باشگاه سابق بارسلونا بازی کند، اما به احتمال زیاد فقط نیمکت نشین نمیکت‌نشین خواهد بود.

آنتونیو کونته در آخر هفته به دیگو گودین و روملو لوکاکو استراحت داد و هر دو در این بازی فیکس خواهند بود.

تمرکز

طرف اسپانیایی مجبور شده است در ماه های ابتدایی فصل بدون لیونل مسی به طور منظم حرکت کند و غیبت وی در روز چهارشنبه ضربه بزرگی برای طرف ارنستو والورده خواهد بود.

اینتر تنها در یک بازی از هفت مسابقه اول خود در همه رقابت ها ناکام بوده است و این یک تساوی 1-1 با اسلاویا پراگ در لیگ قهرمانان اروپا هفته گذشته بود. آنتونیو کونته شروع درخشانی در زندگی در اینتر ایجاد کرده است اما سابقه وی در اروپا چندان عالی نیست، کونته در 24 بازی لیگ قهرمانان اروپا تنها 9 بازی را پیروز شده است.

پیش بینی

بارسلونا 1-0 اینتر

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала