Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دیابی فادیگا مهاجم نیس ساعت گرانقیمت هم‌تیمی خود را دزدید + عکس

© Sputnik / Михаил Воскресенский /  مراجعه به بانک تصاویر باشگاه نیس
باشگاه نیس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیابی فادیگا مهاجم 18 ساله باشگاه نیس فرانسه پس از ترک باشگاه لیگ1 پس از اعتراف به سرقت ، در آستانه پیوستن به پاریس اف سی قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک، لامین دیابی-فادیگا می گوید که "حسادت" دلیلی بود که وی ساعت مهاجم نیس کاسپر دالبرگ را به سرقت برد و باعث شد اخراج وی توسط این باشگاه شد را که از نظر وی "بزرگترین مجازات ممکن" است.

دیابی-فادیگا روز سه شنبه قراردادش توسط نیس لغو شد پس از آنكه مشخص شد وی ساعت 16،000 دالری دالبرگ را از رختكن این تیم در تاریخ 16 سپتامبر گرفته بود.

ولبرگ قبل از اینكه معلوم شود هم تیمی 18 ساله وی، مسئول سرقت بود، ابتدا شکایت خود را به پلیس برد.

دیابی-فادیگا در حالی که توضیح داد که چرا وی از تیم هم تیمی خود دزدید، به توییتر رفت تا از اقدام خود عذرخواهی کند.

وی در بیانیه ای از طریق توییتر گفت: "پس از گذشت چند روز از طوفان بی سابقه رسانه ای برای من، تصمیم گرفتم از این طریق پاسخ‌گو باشم."

"من می خواهم قبل از هر چیز از هواداران و کسانی که عاشق لو جیمز عذرخواهی می کنم. بسیاری از آنها از زمانی که اولین حرفه ای خود را انجام دادم ، از من حمایت کردند و به من محبت نشان دادند، به عنوان جوانی از منطقه محلی که وقتی من بودم به این باشگاه پیوستم. واکنش آنها نشانگر میزان ناامیدی است که نسبت به من احساس می کنند و من توضیحی را مدیون آنها هستم، من با افتخار باشگاه پیراهن کودکی خود را در فصل گذشته در لیگ یک پوشیدم. متاسفانه چند ماه مصدوم شدم و به دلیل کارت سرخ که هنگام بازی برای تیم زیر 19 ساله‌ها دریافت کردم، بازگشتم به عمل رقابتی بیشتر به تأخیر افتاد.

وی گفت: "این مسئله از نظر روحی روی من تأثیر گذاشت و وضعیت سخت من در تضاد موفقیت کاسپر، هم تیمی من بود. من آن  ساعت را بدون هیچ دلیلی برای انجام این کار از او دزدیدم ، شاید کمی به دلیل حسادت. به جای تلاش برای نبرد در زمین برای فراهم کردن رقابت برای مکان یابی در ترکیب، من نسبت به او احمقانه واکنش نشان دادم.

عکس:

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала