سفیر عربستان در فدراسیون روسیه: گردشگران عربستان را دوست دارند

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر سفیر عربستان در فدراسیون روسیه: گردشگران عربستان را دوست دارند
سفیر عربستان در فدراسیون روسیه: گردشگران عربستان را دوست دارند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عربستان سعودی به شهروندان خارجی از جمله روسیه اجازه داد تا ویزه ای گردشگری را در میدان هوایی های این کشور یا به صورت الکترونیکی دریافت کنند.
محمد بن سلمان - اسپوتنیک افغانستان
توضیحات شاهزاده سعودی در خصوص ناتوانی عربستان در دفع حملات به آرامکو

به گزارش اسپوتنیک، عربستان سعودی به شهروندان خارجی با هرگونه اعتقادی از 49 کشور از جمله روسیه اجازه داد تا ویزه ای گردشگری را در میدان هوایی های این کشور به صورت الکترونیکی دریافت کنند.

مدیرکل گردشگری این کشور گفت: ریاض پس از راه‌اندازی سامانه جدید ویزه، انتظار گردشگران زیادی از سوی روسیه را دارد.

ویزه ای گردشگری الکترونیکی برای مدت یک سال صادر می شود. صاحبان این ویزه می توانند، در جریان یک سال بارها از عربستان دیدن کنند اما مدت اقامت در هر بازدید نباید از 90 روز تجاوز کند و کل بازدیدها نباید بیشتر از 180 روز در حالت چند بار تردد شود. هزینه کنسولی ویزه از جمله هزینه بیمه پزشکی 440 ریال سعودی است، که در حدود 117 دلار امریکا می شود و هزینه آن به صورت الکترونیکی پرداخت می شود.
سفیر عربستان در روسیه، راید بن خالد کریملی خاطرنشان کرد: بیمه پزشکی کل اقامت فرد در عربستان را پوشش می دهد.

در عین حال، این دیپلمات اطمینان داد، که گردشگرانی که از کشورهایی مانند ایران یا اسرائیل بوده و می خواهند از عربستان بازدید کنند، هنگام درخواست ویزه ای الکترونیکی مانعی برای آنها وجود نخواهد داشت.

سفیر خاطرنشان کرد: عربستان سعودی به مهمان نوازی خود مشهور است. از آنجاییکه درعربستان دیدار مهمان با عزت انجام می شود، اقامت او در کشور به بهترین شکل ممکن خواهد بود و لذت بخش است، مهمان از اهمیت ویژه ای در آنجا برخوردار است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала