Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نامه باز به زیدان از درون برنابئو

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک روزنامه نگاری که هوادار رئال مادرید است نامه سرباز را به زیدان فرستاده است.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه نگاری که طرفدار رئال مادرید می باشد برای سرمربی رئال نامه سرباز فرستاده است. در نامه چنین آمده است:

زیدان عزیز، از این پیش فرض که من فقط یک روزنامه نگار و هوادار فوتبال هستم و اینکه شما یک مربی معتبر با سه لیگ قهرمانان اروپا هستید، هرگز به آنچه که شما به عنوان بازیکن انجام داده اید توجه نکنید، من قصد دارم به خودم اجازه دهم این خطوط را از داخل ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بنویسم.

هیچ کس بهتر از شما نیست که بر اساس تمرینات بازیکنان و وضعیت هر یک را بشناسد، اما به نظر من باورنکردنی است که بازیکنی مثل وینیسیوس بازی خوبی مقابل اوساسونا داشت و بعد از آن یک دقیقه در ورزشگاه واندا متروپولیتانو بازی نمی کند. در دربی شاید با توجه به اینکه چگونه تیم به راحتی حمله کرد سرعت او مفید باشد، سپس دوباره در لیگ قهرمانان اروپا روی نیمکت قرار گرفت و لوکاس وازکز شروع کرد. لوکاس وازکز یک پشتیبان باشکوه است، بازیکنی که تمام تلاش خود را در زمین می گذارد و نمونه ای از فداکاری است اما در حال حاضر او در سطح یک شروع کننده رئال مادرید نیست و شما قصد دارید در پایان تاثیر خود را رد کنید. با اصرار بر شروع او هنگام اجرای این برنامه او در نهایت تبدیل به یک هدف آسان برای مکان تفریح خواهد شد.

ببخشید جسارت من را، اما شما همچنین نمی دانید که ستاره دوم به خون تازه احتیاج دارد، که رافائل واران و سرخیو راموس در همگام سازی نیستند و اهداف خود را دنبال نمی کنند، که خط میانی تونی کروس، کاسمیرو و لوکا مودریچ در آنها عالی بود. اما اکنون بازی لازم را حدس نمی زند و با وجود پیشرفت های کریم بنزما، کمبود گل در جبهه وجود دارد.

به نظر نمی رسد که چیزی در دفاع وجود داشته باشد و دنباله هایی برای قطعات تنظیم نشده باشد. شاید کسی که در اینجا آگاهی ندارد من هستم.

لطفاً این موضوع را درک کنید که دوباره به رئال مادرید برگشته اید و هواداران تیم در استادیوم سانتیاگو برنابئو از تیم شما چیز دیگری می خواهند.

در درجه اول آنها درخواست می کنند تا حداقل برای ماه می، برای کسب عناوین بجنگند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала