Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازیکن پیشین یوونتوس از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر کلودیو مارکیسیو
کلودیو مارکیسیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کلودیو مارکیسیو، بازیکن پیشین یوونتوس و تیم ملی فوتبال ایتالیا به دلیل آسیب‌دیدگی های جدی از دنیای فوتبال خدا حافظی می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه مارکا نوشته که کلودیو مارکیسیو به دنبال آسیب دیدگی‌های زیاد قصد دارد که از فوتبال خداحافظی کند. به نوشته مارکا این بازیکن ایتالیایی امروز نشست خبری را در تورین برگزار خواهد کرد و در آن رسما از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

کاپ لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پیروزی یوونتوس، اتلتیکو، بایرن و پی اس جی برابر حریفان

مارکیسیو7  قهرمانی را با بانوی پیر در سری‌آ  به دست آورد و 4 بار هم با این تیم قهرمان جام حذفی ایتالیا شده است. او ۵۵ بار هم پیراهن تیم ملی کشورش را بر تن کرد مارکیسیو یکی از بازیکنان بدشانس فوتبال اروپا و ایتالیا است که آسیب دیدگی‌های زیاد باعث شد تا او بارها از فوتبال دور شود. این بازیکن ایتالیایی پس از جدایی از یوونتوس راهی زنیت شد و یک قهرمانی را هم با این تیم در لیگ روسیه در کارنامه دارد و به همکاری خود با این باشگاه روسی پایان داد. قرار است که این بازیکن هم مانند بارزالی در یوونتوس مشغول به کار شود. این هافبک سابق یوونتوس که 25 سال در این تیم توپ زده است.  مارکیسیو در مدت حضور خود در یوونتوس نزدیک به 400 بازی برای این تیم انجام داد.

مارکیسیو همچنین 55 بازی ملی برای تیم ملی ایتالیا در کارنامه خود دارد و سالها برای آتزوری در قلب خط میانی در کنار پیرلو بازی کرد. این بازیکن از سال 1993 به تیم جوانان یوونتوس پیوست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала