Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنامه جنوری رئال برای خریدهای جدید

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Реал Мадрид"
رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید برای بازار نقل و انتقالات ماه جنوری جهت خریدهای جدیدش برنامه ریزی می کند.

به گزارش اسپوتنیک، با وجود پیش روی در لالیگا، رئال مادرید در لیگ قهرمانان به دنبال نتیجه بهتر است و حالا گفته می شود که این باشگاه قصد دارد با ورود به بازار نقل و انتقالات جنوری، مشکلات کنونی را برطرف نماید.

زیدان می خواست در تابستان خط میانی خود را تقویت نماید و به همین دلیل پل پوگبا را در اولویت قرار داده بود در حالیکه با خواسته های منچستریونایتد توافق غیرممکن بود.

با وجود آنکه زیدان باور دارد تیمش مثل بازی با سویا قادر است بازی نمایش بهتری داشته باشد و در مورد بازیکنانش تردید ندارد.

بحث در مورد مناسب بودن برخی بازیکنان تا زمانی که قوام داشته باشند، ادامه دارد و این وضعیت باعث شده تا کسانی که در والدبباس قدرت دارند، چاره ای جز جستجوی راه حل های جنوری نداشته باشند.

با این حال، نقطه شروع برای هر خریدی در میانه فصل باید خروج حداقل دو بازیکن از ترکیب فعلی باشد که به احتمال زیاد ماریانو دیاز و براهیم دیاز هر دو به تیمی دیگری خواهند رفت اما در عین حال که پوگبا رویای زیدان است، احتمال این وجود دارد که اریکسن نزدیک ترین هدف در جنوری باشد.

او در 27 سالگی باتجربه است و قراردادش را با تاتنهام هاتسپور تمدید نمی کند، به این معنی که یک توافق به نفع همه است.

در همین حال فن دی بیک، به احتمال زیاد با هدف بازی ساز هالندی که در تابستان به عضویتش درآمده هدفی دیگر مورد توجه رئال است.

علاوه بر خریدهای جدید انتظار می رود زیدان به گروهی از بازیکنان جوان ادامه دهد که به دنبال پیدا کردن جایگاه خود در این تیم هستند، عمدتا وینیسیوس جونیور، ادر میلییتائو، لوکا جوویچ و رودریگو از این قبیل بازیکنان هستند.

با این حال، اکنون کاملا مشخص است که مربی فرانسوی ترجیح می دهد اولویت هایی را به کسانی بدهد که هم خود و هم باشگاه را در فصول اخیر به موفقیت های زیادی رسانده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала