Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوارس: با قدرت تمام به راه خود ادامه می‌دهم

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر سوارز و نیمار Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Ювентус" - "Барселона"
سوارز و نیمار Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Ювентус - Барселона - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوییس سوارس، مهاجم بارسلونا از پیروزی تیمش برابر اینتر خوشحال است و تاکید کرد که با قدرت راه خود را ادامه می دهم.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از اسکای اسپورت، بارسلونا با درخشش لوییس سوارس توانست اینتر را شکست دهد. کاتلانی‌ها که در نئوکمپ از اینتر پذیرایی کردند با یک گل از حریف خود عقب افتادند اما در نیمه دوم با درخشش این مهاجم اروگوئه‌ی دو گل به ثمر رساندند تا بازی را با نتیجه 2 – 1  به سود خود به پایان برسانند.

سوارز - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بارسا 2 – اینتر 1؛ کامبک شیرین با دبل سوارز

این مهاجم آبی‌اناری‌ها که هر دو گل تیمش را به ثمر رساند پس از پایان بازی گفت: «این پیروزی بسیار شرین و ارزشمندی بود. نیمه اول بازی خوب نبود اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد. این را می‌دانم که اگر مانند نیمه نخست بازی می‌کردیم قطعا مغلوب اینتر می‌شدیم و به همین خاطر سطح کیفی خود را بالا بردیم. با صبر و حوصله در نیمه دوم فرصت های خوبی را ایجاد کردیم. تیمی که می‌خواهد پیروز شود باید از فرصت های که به دست می‌آورد استفاده کند. والورده بین دو نیمه از ما خواست که با نظم و سازماندهی بهتری بازی کنیم. سرمربی تیم روی نیمکت است تا اشتباهات بازیکنان را گوشزد کند. اینتر بازیکنان سریعی در اختیار داشت که از فضاها به خوبی استفاده می کردند».

سوارس در مورد دو گلی که در این دیدار به ثمر زد، گفت: «من باید گول‌زنی کنم، چون مهاجم تیم هستم و یا حداقل پاس گول دهم. من متعهد به ادامه تلاش‌هایم هستم و و نمی‌خواهم که سلاح برنده خود را از دست دهم. من هیچ وقت تسلیم نمی‌شوم و با قدرت راه خود را ادامه می دهم. من بهترین تیم جهان هستیم و باید چنین چیزی را ثابت کنیم. در هر دیداری باید با نهایت تمرکز بازی کنیم. می دانیم که در هر دیداری شانس بالایی برای پیروزی داریم. برای پیروز شدن باید با نهایت تمرکز بازی کرد و قدر فرصت‌ها را دانست.

بارسلونا در دو دیداری که به میدان رفته 4 امتیاز به دست آورد و پس از دورتموند در رده دوم جای دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала