شاه مالیزیا به دام ملکه زیبائی مسکو افتاد

© AFP 2023 / Mohd Rasfanسلطان کلانتان محمد پنجم- پادشاه سابق مالیزیا
سلطان کلانتان محمد پنجم- پادشاه سابق مالیزیا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ملکه زیبائی مسکو بعد از طلاق خواستار پول'هنگفت' از پادشاه سابق مالیزیا شد.

اسپوتنیک به نقل از Daily Mail، نزدیکان سلطان کلانتان محمد پنجم- پادشاه سابق مالیزیا خبر داده اند كه اكسانا ووودینا Miss 2015 مسکو همسر قبلی وی، پس از طلاق خواستار مبلغ هنگفت شده است. اما ملکه زیبایی 2015 مسکو هنوز صحت بودن اطلاعات را تائید نکرده است.

ادشاه سابق مالزی: از عروسی با ملکه زیبایی2015 مسکو پشیمانم - اسپوتنیک افغانستان
پادشاه سابق مالزیا: از عروسی با ملکه زیبایی 2015 مسکو پشیمانم

براساس منابع ناشناس، اكسانا ووودینا Voevodina  از سلطان خرید آپارتمانی در مسکو به ارزش 1.2 میلیون پوند، خانه ای در لندن با قیمت 8 میلیون پوند و همچنین 24 هزار پوند هر ماه برای مصارف پسر مشترک شان را تقاضا نموده است.

طلاق محمد پنجم و وودودینا به تاریخ 17 جولای صورت گرفت. به گفته روزنامه New Straits Times  مالیزیائی، این زن و شوهر به تاریخ 22 جون به محکمه سنگاپور عارض شده خواهان طلاق گردیدند و مراحل رسیدگی به طلاق در اول جولای به پایان رسید.

برندگان مسابقه ملکه زیبایی روسیه 2015 - اسپوتنیک افغانستان
مسابقه ملکه زیبایی روسیه 2015

بعداً گفته شد که خیانت ویوودینا به همسرش دلیل طلاق بوده است. ملکه زیبایی خودش از انجام آزمایش DNA برای تأئید پدر بودن پادشاه سابق مالیزیا خودداری کرده است. او ادعا می کند که در ازدواج پسری به دنیا آورد و هیچ دلیلی این که مرد دیگری بتواند پدر پسرش باشد، وجود ندارد.

اکسانا وودودینا در سال2015 که 22 سال داشت لقب ملکه زیبائی  مسکو 2015 را بدست آورد. او فارغ التحصیل دانشگاه اقتصاد دولتی پلخانف است و گفت که به عکاسی و همچنین در طراحی لباس ، لباس شنا و لوازم جانبی زیاد علاقه دارد.

قابل ذکر است که اکسانا با شاه مالیزیا در سال 2018 باهم ازدواج کردند و سپس دختر روسی به اسلام رو آورد و بالایش اسم ریحانه گذاشته شد، که به در ماه جولای 2019 وکیل مدافع محمد پنجم جدایی آنها را رسمآ اعلام کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала