Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ قهرمانان اروپا؛ پیروزی لیورپول، چلسی، آژاکس، لیون و زینت برابر حریفان شان

© Sputnik / Евгения Новоженина /  مراجعه به بانک تصاویر لیگ قهرمانان اروپا
لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم‌های بارسلونا، لیورپول، زنیت، آژاکس، چلسی و لیون در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بر رقبای خود را شکست دادند.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه بازی‌های شب دوم از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته همزمان شش دیدار در نقاط مختلف اروپا پی‌گیری شد. در حساس‌ترین، لیورپول در ورزشگاه آنفلید 4 – 3 سالزبورگ اتریش را از پیش‌رو برداشت. گول‌های این دیدار را سانه در دقیقه 9، روبرتسون در دقیقه 25، و صلاح 36 و 69 برای سرخ‌پوشان مرسی‌ساید گول‌زنی کردند و سالزبورگ هم توسط هوانگ در دقیقه 39، مینامینو در 56 و براوت هالاند در دقیقه 60 به گول رسید. شاگردان  کلوپ با این برد سه امتیازی به رده دوم جدول گروه E صعود کردند و بالاتر از سالزبورگ سه امتیازی ایستادند. در این گروه ناپولی با چهار امتیاز صدرنشین است.

در گروه H هم چلسی با نتیجه 2 – 1  موفق به شکست لیل شد ویلیان در 300امین بازی خود با پیراهن چلسی، گل پیروزی‌بخش تیم فرانک لمپارد را برابر لیل به ثمر رساند. تامی آبراهام در تولد 22سالگی‌اش در دقیقه 22 اولین گولش در لیگ قهرمانان را زد. پس از آن ویکتور اوسیمهن با ضربه سر بازی را مساوی کرد. بازی در نیمه اول پرهیجان بود، اما در نیمه دوم افت کرد، تا این که ویلیان که در طول بازی محو بود، در دقیقه 77 با شوتی زیبا گل دوم را به ثمر رساند. چلسی پس از باخت در روز نخست مقابل والنسیا نیاز مبرمی به پیروزی داشت. لیل هم حالا در هر دو بازی خود در لیگ قهرمانان شکست خورده و اوضاع مساعدی برای صعود ندارد.

در همین گروه والنسیا در دیداری خانگی با نتیجه 3 بر صفر مغلوب آژاکس شد. در این گروه آژاکس با شش امتیاز صدرنشین است و تیم‌های والنسیا و چلسی هر یک با سه امتیاز به ترتیب در رده‌های بعدی هستند.

در  گروه G تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ در خانه‌اش با نتیجه 3 بر یک بنفیکا را شکست داد. گول‌های این دیدرا را آرتم ژیوبا در دقیقه 21، روبن دیاس در دقیقه 70 - گل به خودی و سردار آزمون در دقیقه 78 برای نماینده روسیه و رائول دتوماس در دقیقه85 برای بنفیکا در این بازی گول‌زنی کردند.

در همین گروه المپیک لیون با نتیجه 2 بر صفر بر میزبان خود، لایپزیگ غلبه کرد. با این نتایج زنیت و لیون چهار امتیازی شدند و به ترتیب در رده‌های اول و دوم گروه قرار گرفتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала