Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش مسی به شایعات مشکل با گریزمن

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر لیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوق ستاره بارسولنا پیروزی برابر  اینتر را ضروری عنوان نمود و تاکید کرد که مشکلی با گریزمن ندارد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از مارکا، در هفته های اخیر اخباری در مورد بروز برخی مشکلات میان مدیریت بارسلونا و برخی بازیکنان این تیم به گوش می‌رسد. همچنین شایعات حاکی از رابطه نه چندان خوب لیونل مسی و آنتوان گریزمن است که ستاره 31 ساله بارسا این اخبار را رد کرد.

فرانکی دی یونگ - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
دی یونگ: بارسا بی مسی کمی از قدرتش کم میشود

 مسی درباره رابطه‌اش با گریزمن گفت: «ما در مسیر درستی قرار داریم. بدون شک هیچ مشکلی با هم نداریم. در بارسلونا همه بازیکنان رابطه خوبی با هم دارند. ما هماهنگ به پیش می‌رویم. به پیروزی در این بازی نیاز داشتیم و با همدلی آن را به دست آوردیم. می‌خواهیم که در دیدارهای بعدی هم این شرایط ادامه داشته باشد». فوق ستاره آبی‌اناری‌ها در مورد مشکلات بازیکنان با مدیریت باشگاه گفت:«شرایط خوب است. کسب پیروزی باعث می شود تا تیم در وضعیت بهتری قرار گیرد. مسائلی را که فوتبالی نیست بعد بررسی می کنیم و زمان لازم را داریم».

این ستاره آرژانتینی بارسلونا در پایان صحبت‌های افزود: «بیشتر تیم‌های بزرگ در فصل جاری به مشکل خورده‌اند و شروع خوبی نداشته‌اند اما رفته رفته وضعیت بهتر خواهد شد. من اهل انتقاد نیستم اما باید این را هم گفت که وقتی تیم مسافرت می‌کند تمرینات خوبی هم برگزار نمی‌شود. شرایط سخت است اما با مرور زمان به همه چیز عادت می کنیم».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала