Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مربی بلجیم: عدم درخشش کورتوا، دلیل اشتباهات رئال مادرید است

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر تیبو کورتوا Spain Soccer Champions League Real - CSKA
تیبو کورتوا  Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اروین لمنس، مربی دروازه بان های تیم ملی بلژیک درک نمی کند که عملکرد تیبو کورتوا در رئال مادرید تا این حد متفاوت از تیم ملی بلجیم است.

به گزارش اسپونیک و به نقل از مارکا، اروین لمن، مربی دروازه بان های تیم ملی بلجیم، باور دارد که رئال مادرید برای گرفتن بهترین بازی از تیبو کورتوا باید طور دیگری با او رفتار کند.

تیبو کورتوا  Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بحث بر سر کورتوا همچنان وجود دارد

کورتوا در جریان تساوی 2 - 2 رئال مادرید برابر کلوب بروژ در هفته دوم مرحله گروهی رقابت2های لیگ قهرمانان در میان دو نیمه و در حالی که تیمش با دو گل از حریف عقب افتاده بود از زمین بازی بیرون رفت و جای خود را به آرئولا داد. این بازیکن 27 ساله دو اشتباه بد در این بازی داشت که هر دو منجر به گل برای تیم حریف شد اما مربی بلیج باور دارد که عدم درخشش کورتوا به دلیل اشتباهات رئال مادرید است. او در صحبت با مراکا گفت: « آنها باید با او متفاوت رفتار کنند. او بازیکن خاصی است که همراه با ما در تیم ملی بلجی همیشه در بالاترین سطح قرار دارد اما آنجا او مبتلا به سندروم دخیا است. اگر برنابئو سوت می زند، باید به کل تیم نگاه کنید. او چرا شنبه بازی نکرد؟ روز گذشته مریض بود و برای نیمه دوم هم تعویض شد. او دروازه بان بزرگی است و تلاش خود را برای خوشحال کردن دوباره مادریدی ها به کار خواهد گرفت».

او همچنین درباره شرایط ادن هازارد، دیگر بازیکن بلجیمی حاضر در رئال مادرید، نیز گفت: «او به زمان نیاز دارد. اما رئال مادرید بزرگترین باشگاه دنیاست و این موضوع طبیعی است که از بازیکنان بخواهند به محض حضور در این تیم توانایی های خود را به نمایش بگذارند».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала