Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هازارد: هنوز کهکشانی نیستم

ادن هازارد
ادن هازارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ادن هازارد، هافبک رئال مادرید می‌گوید هنوز سطح توقع هواداران را برطرف نکرده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از آ.اس، ، ادن هازارد خرید گرانقیمت تابستانی رئال مادرید از باشگاه چلسی با گذشت چند هفته از فصل جدید و حضور در ترکیب اصلی این تیم مورد توجه هواداران قرار نگرفته و انتقادهای زیادی علیه او مطرح شده است.

 Soccer Football - World Cup - Third Place Play Off - Belgium v England - Saint Petersburg Stadium, Saint Petersburg, Russia - July 14, 2018 Belgium's Eden Hazard celebrates with a medal after the match  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کاسمیرو: هازارد جزء 5 بازیکن برتر جهان است

هازارد در مصاحبه جدیدش واکنش به انتقاد هواداران گفت: «همانطور که من قبلا هم گفتم، هنوز کهکشانی نیستم. من باید کسی باشم که آن را اثبات کنم. ما شماره‌ 7 های قبل در این باشگاه را می‌شناسیم و باید ثابت کنم که می‌توانم بهترین جهان باشم. به خودم شک ندارم، من به خودم اعتماد دارم». در 5 بازی اخیر هازارد نتوانسته گل بزند و حتی پاس گل نیز نداشته است در حالیکه کریس رونالدو در این مقطع با لباس رئال مادرید و در اولین فصل حضورش، 6 گل و 1 پاس گل به ثبت رسانده بود. این هافبک بلجیمی رئالی ها در چند هفته اول بازی ها نتوانسته انتظارات هواداران را براورده سازد کند. او در 5 بازی اخیر نتوانسته گول زنی کند و حتا پاس گل نیز نداشته است. هازارد شماره رونالدو را می پوشد و در پست بازیکن پرتگالی اسبق رئال بازی می کند اما فعلا خیلی با این که بتواند جای او را پر کند، فاصله دارد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала