Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ: قرار نیست در هر بازی شش یا هفت گول بزنیم

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر کلوپ
کلوپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی لیورپول با وجود آنکه در دیدار برابر سالزبورگ سه بار دروازه تیمش باز شد اما از عملکرد شاگردانش راضی است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از اسکای اسپورت، یورگن کلوپ برتری عجیب 4 بر 3 تیمش در خانه برابر سالزبورگ در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را نتیجه تلاش تیمش و بازی دیدنی شاگردانش دانست. کلوپ پس از پایان بازی در یک نشست خبری حضور یافت و گفت: «بازی شب گذشته از بهترین بازی‌های ما در فصل جاری بود. برابر تیمی بازی کردیم که فلسفه و روش خاص و آشکاری داشت. آنها تسلیم نمی شدند و با تلاش بسیار زیاد به دنبال کسب امتیاز برابر ما بودند».

آلیسون بکر - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کلوپ زمان بازگشت آلیسون را مشخص ساخت

سرمربی سرخ‌پوشان در ادامه افزود: «در مورد ذهنیت بازیکنانم به هیچ وجه تردید نکنید. ما در گذشته ذهنیت فوق العاده خود را در بسیاری از بازی های دیگر نشان داده ایم. بله، عملکرد فوق العاده ای نداشتیم و درست است، اما این یک مشکل کلی نیست. در نیمه نخست بازی سرعتی و خوبی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم حریف را اذیت کنیم و سه گل هم به ثمر رساندیم. کمی روش خود را تغییر دادیم و همین باعث شد تا حریف با شجاعت بیشتری بازی کند. در میانه میدان نتوانستیم توپ را به خوبی به گردش درآوریم و این باعث شد تا حریف به خوبی در ضد حملات شرکت کند و ما را اذیت کند. مهم کسب سه امتیاز بود که خوشبختانه به آن دست پیدا کردیم. باید از این بازی درس بزرگی گرفت».

او در پایان گفت: «به بازیکنانم گفتم هواداران می‌خواهند تمام شب از بازی لذت ببرند.این گروه واقعا دشوار است اما ما به 3 امتیازی که می‌خواستیم، دست یافتیم».

در این گروه ناپولی با 4 امتیاز در صدر قرار دارد و لیورپول هم با سه امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به رد بول در رده سوم است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала