یمن به ائتلاف سعودی اخطار داد

© AP Photo / Hani Mohammedتوافق حوثی ها و حزب کنگره مردمی برای تشکیل شورای اداره یمن
توافق حوثی ها و حزب کنگره مردمی برای تشکیل شورای اداره یمن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شورای عالی سیاسی یمن به ائتلاف سعودی هشدار داد تدارکات گسترده‌ای برای ضربات نامحدود به عربستان انجام شده و در صورت شکست روند سیاسی، این حملات آغاز می‌شود.

اسپوتنیک به نقل از العالم، شورای عالی سیاسی یمن بار دیگر بر آمادگی برای تحقق صلح تأکید و اعلام کرد، طرح ابتکاری مهدی المشاط برای توقف کامل حملات راکتی و پهپادی به عربستان منقابل توقف حملات ائتلاف متجاوز، بازخوردهای مثبتی داشته است.

ائتلاف ملی جنوب یمن، شورای انتقالی - اسپوتنیک افغانستان
چگونگی حملات هوائی و زمینی حوثی های یمن بر عربستان

این شورا در ادامه به هدف قرار دادن تأسیستات نفتی عظیم سعودی «آرامکو» با پهپادهای یمنی اشاره کرده گفت، این عملیات در پاسخ به تجاوزات ائتلاف سعودی مانند «نوک کوه یخ» بود.

این نهاد دولت نجات ملی یمن تأکید کرد، ارتش یمن تکنالوژی‌های نظامی و تخنیکی خوبی در اختیار دارد که پیروزی را برایش فراهم خواهد کرد.رئیس شورای عالی سیاسی یمن سه‌شنبه هفته جاری با «مارتین گریفیتس» نماینده سازمان ملل در امور این کشور دیدار کرده گفت، یمن از صلح فراگیری که به درد و رنج ملت یمن و بازگشت امنیت به این کشور و منطقه بیانجامد، استقبال می‌کند.

ارتش یمن به تاریخ (14 سپتامبر) اعلام کرد که قطعات پهپادی با 10 پهپاد تأسیسات نفتی عربستان در شرق این کشور را هدف قرار داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала