Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش مثبت راپینو به علاقه رئال و بارسا

© AP Photo / Antonio CalanniТренер женской сборной по футболу Джилл Эллис и футболистка Меган Рапино на церемонии вручения наград ФИФА в Италии
Тренер женской сборной по футболу Джилл Эллис и футболистка Меган Рапино на церемонии вручения наград ФИФА в Италии - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مگان راپینو کاپیتان تیم ملی بانوان آمریکا نسبت به علاقه رئال مارید و بارسلونا واکنش مثبت نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، مگان راپینو، کاپیتان تیم ملی بانوان آمریکا اخیراً با این تیم قهرمان جهان و بهترین بازیکن این تورنمنت شد که این درخشش باعث شد راپینو عنوان بهترین بازیکن زن سال را کسب کند.

جام جهانی زنان / آمریکا تایلند را گل باران کرد - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
گفتگوی جنجالی مگان با ترامپ؛ بیدی نیستم که به این بادها بلرزم

راپینو پس از در یافت این جایزه مورد توجه باشگاه‌های بارسلونا و رئال مادرید قرار گرفته است تا در تیم بانوان این باشگاه‌ها به فوتبالش ادامه دهد.
توجه‌ها زمانی به راپینو معطوف شد که این بازیکن در گفت‌وگویی مدعی شد که دوست دارد فوتبالش را در اسپانیا خاتمه دهد و باشگاه بارسلونا را نزدیک به قلبش عنوان کرد.
همچنان رئال مادرید می‌خواهد به زودی تیم بانوان این باشگاه را ایجاد کند و به همین منظور می‌خواهد بهترین بازیکنان را جذب کند که یکی از این بازیکنان مگان راپینو است.
حال ماریا تیکسیدور، عضو هیئت مدیره بارسلونا در پاسخ به راپینو با بیان اینکه این باشگاه برای جذب این بازیکن آمریكایی آماده است اما باید در هزینه کردن پول محتاط باشد، زیرا فوتبال زنان در اسپانیا رو به رشد است.
پس از این گفته‌ها را راپینو نیز واکنش مثبت داشت و گفت:« مادر و پدرم از این موضوع شاد هستند و آن‌ها در یک سال را در آن‌جا زندگی کرده اند و روز‌های خوبی را پشت سر گذاشته اند. من دوست دارم به فوتبالم در اسپانیا خاتمه دهم. من فکر می‌کنم راه  مذاکره برای همه باشگاه‌ها باز است و می‌توانم پیشنهادات باشگاه‌ها را برسی کنم.»
راپینو از سال 2013 در اروپا بوده است و پیش از این نیز درتیم‌های لیون و سیدنی اف سی بازی کرده است.
این بازیکن 34 ساله به عنوان کاپیتان در حال حاضر در ترکیب تیم های ملی ایالات متحده توانسته روابط سالم ایجاد کند و با اتحاد و همدلی قهرمان جام جهانی گردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала