Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعتراف تلخ کنته؛ مقابل بارسا اشتباه کردیم

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونیو کنته سرمربی اینترمیلان
آنتونیو کنته سرمربی اینترمیلان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آنتونیو کنته، سرمربی اینترمیلان در مورد دیدار فردا شب تیمش برابر یوونتوس صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، قرار است در هفته هفتم سری‌آ ایتالیا دو تیم یوونتوس و اینترمیلان دربی ایتالیا را برگزار کنند و برای صدر جدول با هم بجنگند.

این بازی در حالی برگزار می‌شود که اینترمیلان تا حالا در لیگ شکستی نداشته است و بالاتر از یوونتوس در صدر جدول قرار دارد.

Lionel Messi (Argentina) in a match 1/8 finals of the FIFA World Cup between French and Argentina national teams - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی میخواهد تا لائوتارو به بارسلونا بپیوندد

آنتونیو کنته سرمربی ایتالیایی اینترمیلان در کنفرانس قبل از بازی مدعی شد که تیم وی تازه متولد شده است، درحالیکه یوونتوس به نبوغ رسیده و بازیکنان بزرگی را در تیم دارد.

کنته گفت:«من انتظار بازی خوبی را دارم زیرا هردو تیم از تیم‌های خوب ایتالیا است و نتایج خوبی کسب کرده اند. ما شجاعت و اشتیاق کامل برای دربی ایتالیا داریم و بازی هجومی ارائه خواهیم داد. ما شکست برابر بارسلونا را ارزیابی کردیم و نقاط ضعف خود را پوشش خواهیم داد و برای این بازی آماده‌گی لازم را داریم. سرعت اینتر در هر دو نیمه مقابل بارسلونا مشابه بود، اما در نیمه اول ما با حمله کردن به سمت دروازه حریف دفاع کردیم و در نیمه دوم عقب نشستیم که این اشتباه ما بود. اینتر بازیکنان خوبی دارد، اما بازیکنان خوبی از تیم جدا شدند که ستون تیم بودند. بازیکنان یوونتوس تجربه خوبی دارند و در تورنمنت‌های برزگی چون جام جهانی و لیگ قهرمان بازی کرده اند و تجربه خوبی دارند اما تیم ما جوان است و تازه شکل گرفته است.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала