Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنامه امشب رقابت مهم فوتبال باشگاهی در 5 لیگ معتبر

© REUTERS / Damir SagoljWorld Cup - Round of 16 - Croatia vs Denmark - Nizhny Novgorod Stadium, Nizhny Novgorod, Russia - July 1, 2018 Denmark's Mathias Jorgensen (hidden) scores their first goal past Croatia's Danijel Subasic
World Cup - Round of 16 - Croatia vs Denmark - Nizhny Novgorod Stadium, Nizhny Novgorod, Russia - July 1, 2018 Denmark's Mathias Jorgensen (hidden) scores their first goal past Croatia's Danijel Subasic - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در مهم ترین رقابت های فوتبال باشگاهی در اروپا امشب در انگلیس لیورپول با لستر سیتی روبه رو میشود، در اسپانیا رئال مادرید با گرانادا مسابقه میدهد و در ایتالیا نیز میلان مهمان جنوا است.

به گزارش اسپوتنیک، اولین بازی هفته هشتم لالیگا با تساوی یک بر یک رئال بتیس مقابل ایبار به پایان رسید.

ابتدا اوریانو در دقیقه 34 از روی نقطه پنالتی میهمان را پیش انداخت و در نهایت مورن در دقیقه 69 گل تساوی بتیس را به ثمر رساند.

در ادامه رقابت ها امشب در مهم ترین بازی ها رئال مادرید از ساعت 18:30 به وقت کابل به مصاف گرانادا میرود.

در آغاز هفته هفتم رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان جمعه شب تیم فوتبال هرتابرلین در خانه‌اش مقابل دوسلدورف به برتری 3 بر یک دست یافت.

در این بازی ورزشگاه «المپیک برلین»، میزبان توسط ایبیسوویچ در دقیقه 37، دیروسان در دقیقه 44 و داریدا در دقیقه 62 به گل رسید و تنها گل حریفش به وسیله هنینگس در دقیقه 32 (از روی نقطه پنالتی) زده شد.

در ادامه امشب در مهم ترین مسابقات از ساعت 18 دورتمند با فرایبورگ مسابقه میدهد و بایرن مونیخ با فونهایم روبه رو میشود.

هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته اول فرانسه با برتری 3 بر یک تیم فوتبال آمیا مقابل المپیک مارسی آغاز شد.

آمیا در دقیقه 11، گیراسی در دقیقه 41 (از روی نقطه پنالتی) و مندوزا در دقیقه 1+90 به گل رسید و تنها گل مارسی به وسیله بندتو در دقیقه 23 زده شد. آمیا با این برد 11 امتیازی شد و در رده یازدهم جدول لوشامپیونه ایستاد.

در ادامه امشب پی اس جی با آنژه مسابقه میدهد و موناکو با مونپلیه روبه رو میشود.

اما رقابت های هفته هشتم لیگ برتر انگلیس نیز امشب آغاز میشود که در مهم ترین بازی ها تاتنهام با برایتون مسابقه میدهد و لیورپول صدرنشین رقابت ها نیز به مصاف لسترسیتی میرود.

هفته هفتم رقابت های فوتبال باشگاهی ایتالیا نیز امشب با سه دیدار آغاز میشود که در جدال مهم امشب میلان در ورزشگاه حریف به مصاف جنوا میرود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала