Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حکیمی باور دارد در مادرید موفق می شود

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر دورتموند
دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اشرف حکیمی ستاره قرضی دورتموند معتقد است که می تواند در مادرید تأثیرگذار واقع شود.

به گزارش اسپوتنیک، قرار است اشرف حکیمی ستاره قرضی بورسیا دروموند، با پایان یافتن قرردادش در سال آینده به باشگاه سابق خود یعنی رئال برخواهد گشت و او احساس می کند می تواند در شکل فعلی تأثیر بگذارد.

اشرف دوست دارد تا در رئال به موفقیت برسد و باور دارد که پس از اتمام قرارداد قرضی اش در بوروسیا دورتموند می تواند به باشگاه سابقش تأثیرگذار واقع شود.

اشرف در صحبت با آ اس گفت: من قصد دروغ گفتن ندارم، دوست دارم موفقیت در آنجا باشد. من در مادرید بزرگ شدم، این باشگاهی است که من به آن خانه می گویم و می خواهم به عنوان بازیکن در آنجا رشد کنم اما اگر این طور نباشد ، من به دنبال موفقیت در جای دیگری خواهم بود.

او در ادامه افزود: "در حال حاضر  من فقط روی هر بازی که انجام می شود و به بهترین وجهی که انجام می دهم تمرکز می کنم. تابستان آینده هنوز راه کمی نداریم و فقط باید ببینیم چه اتفاقی می افتد. من نباید شروع به فکر کردن در مورد سال آینده کنم، این تنها راهی است که من می توانم پایان فصل را برای من باز کنم. معامله من در اینجا دو سال طول می کشد. وقتی زمان آن فرا رسد، خواهم دید که آیا من طی این دو سال به اندازه کافی کار کرده ام و آیا من برای رئال مادرید آماده هستم یا خیر.

اشرف ادامه داد: " شما فکر می کنید که خوب کار می کنید، آنها از شما خوشحال هستند و شما نیز در کنار آنها هستید. اما این تصمیمی است که فکر نمی کنم به من بسنده کند؛ این چیزی است که دو باشگاه باید انجام دهند. با هم صحبت کنید و با نماینده من. من برای کمک به دورتموند به کار خود ادامه خواهم داد و امیدوارم بتوانیم با هم به کارهای بزرگی برسیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала