Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیروزی برزیل و ایتالیا در روز چهارم جام جهانی والیبال + ویدیو

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Male volleyball players of the Russian national team made ​​their way to the semi-finals of the Olympic tournament at the 2016 Games in Rio de Janeiro
Male volleyball players of the Russian national team made ​​their way to the semi-finals of the Olympic tournament at the 2016 Games in Rio de Janeiro - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رقابت های جام جهانی والیبال که به میزبانی جاپان در حال برگزری است، با برتری تیم های کانادا، برزیل، ایتالیا و ایران در روز چهارم این مسابقات پیگیری شد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی والیبال کانادا در نخستین بازی روز چهارم جام جهانی 2019، تیم مصر را با نتیجه 3 بر 2 در شهر ناگانو شکست داد.

این نخستین پیروزی کانادا در جاک جهانی 2019 بود. مصری‌ها نیز با 2 پیروزی و 2 شکست، تیم سوم جدول هستند.

در جدال دوم تیم والیبال لهستان با نتیجه سه بر یک از سد تیم والیبال آرژانتین گذشت.

در جدال سوم چاشت امروز، تیم ملی والیبال برزیل مصاف روسیه رفت و در 3 ست متوالی با نتایج 25 بر 16، 25 بر 22 و 25 بر 22 روسیه را شکست.

برزیل با 4 پیروزی متوالی همچنان صدرنشین بدون شکست مسابقات است.

در جدال سوم نیز ایتالیا نیز در یک بازی آسان که در شهر فوکوکا برگزار شد 3 بر صفر تونس را شکست داد. 25 بر 19، 25 بر 21 و 25 بر 18 نتایج ست‌های این بازی بود.

ایتالیا با 2 پیروزی و 2 شکست در جایگاه هشتم قرار دارد. تونس با 4 شکست متوالی، قعرنشین است و روسیه با 2 پیروزی و 2 شکست در مکان هفتم جام جهانی 2019 قرار گرفته است.

در جدال بعدی نیز ایران قهرمان آسیا به مصاف استرالیا رفت که موفق شد حریفش را با نتیجه سه بر یک شکست دهد.

در آخرین جدال امروز، جاپان میزبان رقابت ها به مصاف آمریکا خواهد رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала