Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تباس: زمان ال کلاسیکو تغییر نمی‌کند

© REUTERS / Paul HannaSoccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs FC Barcelona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - December 23, 2017 Barcelona’s Lionel Messi in action as Real Madrid’s Raphael Varane attempts to block
Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs FC Barcelona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - December 23, 2017 Barcelona’s Lionel Messi in action as Real Madrid’s Raphael Varane attempts to block - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خاویر تباس، رییس لالیگا از زمان برگزاری لالیگا دفاع کرد و آن را برای برای فوتبال اسپانیا موُثر دانست.

به گزارش اسپوتنیک، ال کلاسیکو( بازی رئال مادرید و بارسلونا) به تاریخ 5 عقرب بعد ظهر برگزار خواهد شد و در این دیدار نیوکمپ میزبان خواهد بود، اما بیشترهواداران دو تیم در اسپانیا به زمان برگزاری این دیدار انتقاد کردند و خواهان تغییر آن شدند.

قرعه کشی لالیگا / دیدارهای ال کلاسیکو مشخص گردید - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
قرعه کشی لالیگا / دیدارهای ال کلاسیکو مشخص گردید

خاویر تباس امروز در گفت‌وگویی از زمان برگزاری این دیدار دفاع کرد و این زمان را برای این‌که همه در سرتاسر جهان این دیدار را تماشا کنند، مناسب دانست.

تباس گفت:« برگزاری الکلاسیکو در این ساعت باعث می شود که این دیدار جذاب در قسمت های بیشتری از دنیا دیده شود. ما به دنبال پخش این بازی برای همه هستیم. این کار باعث می شود که لالیگا در عرصه بین المللی نیز پیشرفت بیشتری داشته باشد. اگر ال کلاسیکو را در این ساعت برگزار نمی کردیم کسی در شرق آسیا نمی توانست این بازی را ببیند. لالیگا به کشور اسپانیا تعلق دارد اما دیگر تنها، میراث این کشور محسوب نمی شود و علاقه مندان زیادی در کل دنیا دارد.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала