توزیع هزار باب اپارتمان برای نیروهای امنیتی و دفاعی توسط اشرف غنی

© ارگ ریاست جمهوریتوزیع هزار باب اپارتمان برای نیروهای امنیتی و دفاعی توسط اشرف غنی
توزیع هزار باب اپارتمان برای نیروهای امنیتی و دفاعی توسط اشرف غنی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور افغانستان امروز در مراسم توزیع 1000 باب اپارتمان برای نیروهای امنیتی و دفاعی اشتراک و سخنرانی کرد.
اشرف غنی: کمیسیون شکایات انتخاباتی همه شکایت‌ها را جدی بگیرد - اسپوتنیک افغانستان
‏اشرف غنی: کمیسیون شکایات انتخاباتی همه شکایت‌ها را جدی بگیرد

به گزارش اسپوتنیک، ارگ ریاست جمهوری افغانستان نوشت: محمد اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان، امروز (13 میزان) در مراسم توزیع هزار باب اپارتمان برای نیروهای امنیتی و دفاعی گفت: من افتخار دارم که در پنج سال گذشته به ملت افغانستان یک باورمندی کامل را در برابر نیروهای امنیتی و دفاعی ایجاد کردم. به همه مبارک که یک ملت بزرگ در پشتیبانی شما ایستاده است.

غنی در مراسم توزیع هزار باب آپارتمان برای نیروهای امنیتی و دفاعی همچنان گفت: پیلوت های ما در دفاع از وطن قهرمانی های زیادی انجام داده اند، افتخاراتی انجام داده اند که در تصور نمی گنجد.

رئیس جمهور افغانستان در مراسم توزیع هزار باب آپارتمان برای نیروهای امنیتی و دفاعی افزود: مشکل ترین وظیفه از نیروهای پولیس ملی است، چون به شکل مستقیم با مردم سر و کار دارند. از هماهنگی که میان سه ارگان امنیتی و دفاعی ایجاد شده است، ابراز امتنان می کنم.

رئیس جمهورافغانستان همچنان تاکید کرد: نیروهای امنیتی و دفاعی ما مطلقاً به جلوگیری از تلفات ملکی متعهد اند و تلاش می کنند. هیچ کسی فوق قانون نیست، تعهد من این است که قانون بالای همه یکسان تطبیق می گردد.

او همچنان درباره رئیس جمهور آینده این کشور افزود، تا سه هفته آینده رئیس جمهور جدید بر اساس آرای پاک مردم افغانستان تحلیف بجا میآورد که مسئولیت اعلان آن به عهده کمیسیون های انتخاباتی می باشد؛ تا این مدت هر پالیسی عمده که در قسمت مسکن نیاز باشد، من در خدمت ام.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала