Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول2-لسترسیتی1؛ کلوپ تسلیم نمی‌شود

© AP Photo / Anthony DevlinLiverpool's Mohamed Salah celebrates scoring his hat-trick during the English Premier League soccer match between Liverpool and Watford at Anfield, Liverpool, England
Liverpool's Mohamed Salah celebrates scoring his hat-trick during the English Premier League soccer match between Liverpool and Watford at Anfield, Liverpool, England - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیورپول درهفته هشتم لیگ برتر به پیروزی دیر هنگام برابر لسترسیتی سختکوش دست یافت.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم لیورپول و لسترسیتی در هفته هشتم لیگ برتر از شام امروز برابر هم قرار گرفتند و که این دیدار با نتیجه 2-1 به سود لیورپول به پایان رسید.

تیم فوتبال لیورپول Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پایان نیمه نخست؛ ادامه روند پیروزی لیورپول

در این دیدار تیم لیورپول، تیم برتر میدان بود و حملات گسترده به روی دروازه لستر انجام داد که سرانجام در دقیقه  40بازی سادیو مانه موفق شد دروازه لستر را باز کند.

در این دیدار لیورپول در نیمه نخست 7 شوت به دروازه لستر داشت در حالیکه لستر هیج شوتی به دروازه لیورپول نداشت.

نیمه دوم بازی اما متفاوت دنبال شد و لستر به بازی برگشت توانست در دقیقه جیمز مدیسون بازی را مساوی کرد تا لیورپولی ها را شوکه کند.

کلوپ اما سه امتیاز کامل می‌خواست و تا آخرین دقایق تسلیم نشد و در دقیقه 90+5 به سود لیورپول پنالتی اعلام شد و میلنر این پنالتی را گول کرد تا سه امتیاز کامل به حساب لیورپول واریز شود.

با نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد، لیورپول هشتمین برد متوالی‌اش را کسب کرد و 24 امتیازی شد تا همچنان در صدر جدول بی رقیب باشد. لسترسیتی هم با 14 امتیاز بطور موقت در رده سوم جدول باقی ماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала