اینترست «خطرناک‌ترین» بمب‌افکن های روسیه را نام برد

© Photo / Twitter/@UAC_Russia_engاینترست «خطرناک‌ترین» بمب‌افکن های روسیه را نام برد
اینترست «خطرناک‌ترین» بمب‌افکن های روسیه را نام برد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشنل اینترست نشریه امریکایی در مورد خطرناک‌ترین بمب‌افکن های روسیه سخن زد

به گزارش اسپوتنیک، نشنل اینترست لیست از خطرناک‌ترین بمب‌افکن‌های روسی را ترتیب داده که در آن بمب افکن تو-95، تو-22ام، تو-160 و PAK DA  (مجتمع دورنمایی هوایی هوانوردی دوربرد) نیز درج شده است.

اسکیف خطرناک ترین راکت خودمختار هستوی روسیه    - اسپوتنیک افغانستان
اسکیف خطرناک ترین راکت هستوی خودمختار روسیه

 توپولف- 95 یک بمب‌افکن استراتژیک دوربرد است که در شوروی پیشین طراحی و تولید گردیده است. این هواپیما مجهز به 4 موتور توربوپراپ کوزنتسوف ان‌کی-12 می‌باشد و دارای بار زیاد و شعاع عمل کافی است. این نشریه امریکایی می‌نویسد در حالی که نوزسازی طیاره اجازه می‌دهد تا به طور قابل توجهی عمر سرویس خود را افزایش داده و اثربخشی آن را حفظ کند.

بمب‌افکن تو-22 با ویژگی های که طراحی شده دارای سرعت و کنترول متعادل است در حال که بار سنگین بمب را تحمل می‌کند. اینترست یادآور می‌شود که نوسازی مداوم طیاره در کنار معرفی سلاح‌های جدید وابستگی آنرا حفظ می‌کند.

تو-160 بمب‌افکن مافوق صوت یک «شکارچی» واقعی است در جریان خدمت چندین رکورد را به خود ثبت کرده نویسنده این مقاله معتقد است که نوسازی مداوم بمب‌افکن استراتژیک روسیه این امکان را می‌دهد تا تو-160 تا سال‌ها سال در خدمت باقی بماند.

بمب‌افکن PAK DA (مجتمع دورنمایی هوایی هوانوردی دوربرد) که هنوز در حال ساخت است، بدون شک تبدیل به خطرناک‌ترین و کشنده‌ترین بمب‌افکن روسی خواهد شد. این نشریه می‌نویسد که در حقیقت به طیاره نامرئی نسل بعدی تبدیل خواهد شد.

در اخیر این نشریه می‌نویسد که علی رغم این که بمب‌افکن‌های روسی برای مدت زمان طولانی توسعه یافته اند به دلیل نوسازی اویونیک و استفاده از سیستم های جدید تسلیحاتی، همچنان موثر باقی مانده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала