Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اینتر – یووه؛ جنگ 175 میلیاردی ژانگ و آنیلی

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر هواداران یوونتوس Кардифф перед финалом Лиги Чемпионов
هواداران یوونتوس  Кардифф перед финалом Лиги Чемпионов - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اینترمیلان و یوونتوس امشب در دوئل بزرگ پولی به مصاف هم می روند که این رقابت برای صدرنشین های صدر جدول مهم می باشد.

به گزارش اسپوتنیک، اینترمیلان و یوونتوس امشب در شهر میلان ساعت 11:15 دقیقه شب به مصاف هم  می روند، اما تقابل این دو تیم که در راس آن خانواده های ژانگ و آنیلی به عنوان دو امپراطور پولی جالب توجه خواهد بود.

دربی ایتالیا امشب دوئل 175 میلیاردی خواهد بود، حتی تصور اینکه بیشتر شدن این رقم که خلاصه گردش مالی دو غول پولی (سونینگ و اکسور) که سهامداران اکثریت یوونتوس و اینتر به ترتیب در سال 2018 هستند، به سختی قابل فهم بوده و حتی دشوار است.

دربی ایتالیا که از طریق این دو خانواده به اوج حساسیت رسیده اما مقایسه بین امپراتوری های آنان که تقریباً 70 سال با فاصله دور از هم متولد شده اند، متعلق به فرهنگ ها و بخش های مختلف است: موتر و هلدینگ توسط بیانکونری، تجارت لوازم خانگی و الکترونیک در طرف دیگر توسط نراتزوری. یکی از ویژگی های بعدی دو تیم را مشخص می کند آنهم گردش مالی اکسور که تقریبا پنج برابر بیشتر از سونینگ است و 143.2 میلیارد درآمد در سال 2018 داشته اما در سوی مقابل گروه چینی به سرپرستی ژانگ که در سال های اخیر رشد چشمگیر و سریع السیر در تجارت داشته است.

این در حالیست که در رده بندی 500 گروه برتر اقتصادی جهان که بر اساس گردش مالی گروه بندی می شود اکسور در رتبه 24 قرار دارد و 5 موقعیت را از دست می دهد، در حالی که سونینگ رو به پیشرفت است و از مکان 427 به رده 333 رسیده است.

مقایسه دیدار امشب، دربی ایتالیا را از نگاه اقتصادی به دربی پولی جهان بدل می کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала