Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمجید زیدان از نمایش درخشان والورده برابر گرانادا

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
والورده هافبک جوان و آینده دار رئال پس از مصدومیت به میدان برگشت و نمایش درخشان از خود برجا گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک، برگشت والورده بهترین خبری است که رئال مادرید در ماه های اخیر داشته است. از بین همه بازیکنان رئال در بازی دیشب که با حساب 4-2 برابر گرانادا به پایان رسید، والورده کسی بود که دوباره با میل، قدرت بدنی مستقیم و قدرت کلی خود این بازی را به خوبی پشت سر گذاشت.

ستاره اروگوئه یی در توپ ربایی و خلق موقعیت برای تنظیم ادن هازارد روی گل دوم خود را نشان داد، و با وجود عملکرد بیشتر در سومین گل بازی که لوکامودریچ به ثمر رساند، نقش اساسی داشت.

زیدان پس از بازی در مورد این هافبک گفت: "من برای او خوشحالم. او بسیار خوب است و همیشه آن را نشان می دهد. او در حال رشد است. او بازیکن مدرنی است که همیشه رو به جلو حرکت می کند و توپ را می خواهد و او امروز روی دو گل نقش کلیدی داشت. والورده عالی بود و عملکرد خود را بعد از آن تحلیل کرد.

زیدان در ادامه افزود: از ابتدا تا پایان او توپ را به خوبی حفظ کرد. والورده بسته کاملی برای رئال به نظر می رسد و او دقیقاً همان چیزی است که سانتیاگو برنابئو می خواهد ببیند. ظهور او بهترین خبری است که رئال مادرید دیر می شد نشنیده بود.

این در حالیست که دیشب رئال مادرید در خانه توانست با حساب 4-2 حریفش گرانادا را شکست دهد تا جایگاهش در صدر فهرست را حفظ و استحکام بخشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала