Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مورفی: اسپرز دیبالا را نمیخرد و پوچتینو اخراج می‌شود

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پائولو دیبالا
پائولو دیبالا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هافبک سابق تاتنهام نمی تواند شاهد انتقال دیگری از یوونتوس باشد، در حالی که به زودی می توان تغییر مربیگری را برای آنها متصور بود.

به گزارش اسپوتنیک، دنی مورفی می گوید، تاتنهام در جنوری با پائولو دیبالا قرارداد امضا نخواهد کرد و به نظر می رسد سلطنت مائوریسیو پوچتینو به پایان می رسد.

وی به اسپورتینگ بت گفت: "تاتنهام دیبالا را نخواهد خرید، مگر اینکه آنها قصد داشته باشند بازیکن بزرگی را به تیم دیگری بفروشند. تاتنهام دارای بازیکنان خط حمله زیادی است که در موقعیتی مشابهی با دیبالا بازی می کنند و من نمی توانم آنها را ببینم که منتظر جانشینی دیبالا بمانند.

 "دیبالا یک خرید شگفت انگیز برای باشگاه خواهد بود، اما اگر او بیاید، من نمی توانم امثال دله آلی یا لوکاس مورا را با نشستن روی نیمکت متصور شوم.

با این وجود باید دید که آیا پوچتینو تا زمانی که پنجره نقل و انتقالات بعدی باز می شود، در این تیم می‌ماند یا خیر؟

مورفی اذعان کرد "پوچتینو مرد مناسبی برای کار در تاتنهام است، اما به نظر می رسد بیشتر و بیشتر محتمل است که زمان حضورش در این باشگاه به پایان برسد.

مورفی با تأکید بر اینکه آیا پوچتینو مناسب رئال مادرید خواهد بود گفت: "پوچتینو در صورت تصاحب باید مدیریت خود را در رئال مادرید بطور گسترده تطبیق دهدوی گفت: "این کار بسیار متفاوتی برای او خواهد بود، اما احساس می کنم او می تواند موفق باشد.

وی گفت: "او عادت داشت تا مدت ها با بازیکنان کار کند و آنها را تحت فشار قرار دهد تا مرتباً بهبود یابند، اما می دانیم گردش مالی بیشتری در مادرید وجود خواهد داشت و ذهنیت متفاوتی دارد. به طور کلی، من نمی توانم تاتنهام را ببینم که او را مجبور به ترک باشگاه کند. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала