کلوپ ویدیو

تعطیلات ولادیمیر پوتین در جنگل‌های انبوه و رودهای پرآب سیبری + ویدیو

© Sputnik / Alexey Nikolsky /  مراجعه به بانک تصاویر تعطیلات ولادیمیر پوتین در جنگل‌های انبوه، رودهای پرآب سیبری + ویدیو
تعطیلات ولادیمیر پوتین در جنگل‌های انبوه، رودهای پرآب سیبری + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خبرگزاری ریانووستی، فلم از تعطیلات، رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین، در آستانه تولد او که در جنگل‌های سیبری بسر میبرد، منتشر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، این فلم نشان می دهد، که رهبر روسیه، ولادیمیر پوتین، در حال قدم زدن در طبیعت زیبای جنگل‌های سیبری است و در حال چیدن سمارق.

در این ویدیو نشان می دهد، که رهبر روسیه را وزیر دفاع این کشور، سرگئی شویگو، نیز همرای می‌کند، شایگو با کشیدن بوته سمارق از زمین، به ولایمیر پوتین توصیه می کند که این را خانه تابستانی تان کاشت کنید.

سخنگوی ریاست جمهوری، دیمیتری پسکوف، گفته است که رهبر روسیه در حال استراحت در جنگل‌های سیبری است، و از فصل خزان لذت می برد.

به گفته آقای پسگوف، سال گذشته ولادیمیر پوتین، با سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه، الكساندر بورتنیكف، رئیس سرویس امنیت فدرال روسیه، برای استراحت، سایانو شوشنسکی رفته بودند.

قرار است که رئیس جمهور روسیه جشن تولد خود را در جنگل‌های سیبری جشن بگیرد، رئیس جمهور روسیه در 7 اکتوبر، سال 1952 تولد شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала