Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خطر مصدومیت صلاح از بیخ گوش لیورپول گذشت

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر محمد صلاح
محمد صلاح - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه لیورپول اعلام کرده نتایج آزمایش ها نشان داده مچ پای محمد صلاح در جریان بازی با لسترسیتی دچار آسیب دیدگی جدی نشده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از اسکای اسپورت، محمد صلاح مهاجم مصر باشگاه لیورپول در دقایق پایانی بازی با لستر پس از تکل بازیکن حریف احساس ناراحتی کرد و محبور به ترک زمین شد.

   فن دیکФутбол. Суперкубок УЕФА. Тренировка судей - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
جریمه شدن لیورپول، آجاکس و دورتمند توسط یوفا

پس از بازی نیز یورگن کلوپ تکل زده شده روی این بازیکن را بسیار خطرناک خواند و از بازیکنان خواست که آرامتر در زمین بازی کنند. بر اساس گزارش اسکای اسپورت، آزمایشات اولیه نشان داده که مصدومیت شدیدی در مچ پای صلاح دیده نشده و لگامنت او آسیب ندیده است. صلاح در طول این هفته با دقت بیشتری مورد آزمایش قرار خواهد کرد اما منابع نزدیک به این باشگاه به اسکای گفته اند که او می تواند تیمش را در بازی بعدی برابر منچستریونایتد که در تاریخ 28 میزان برگزار خواهد شد، همراهی کند. تیم ملی مصر نیز به این بازیکن استراحت داده و بدین ترتیب او در وقفه بازی‌های ملی می‌تواند به استراحت بپردازد تا مصدومیتش هرچه زودتر روند بهبود خود را سپری کند. بازیکنانی از لیورپول که در تیم‌های ملی حضور نخواهند داشت این هفته استراحت دارند اما پس از آن برنامه های خاصی را در پیش خواهند داشت. صلاح نیز تحت نظر تیم پزشکی باشگاه خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала