دروغ بزرگ بانوی اول امریکا فاش شد

© AP Photo / Manuel Balce Cenetaدروغ بانوی اول امریکا فاش شد
دروغ بانوی اول امریکا  فاش شد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دروغی که ملانیا ترامپ در خصوص دانستن و تسلط به چندین زبان خارجی گفته بود برملا شد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Daily Express ملانیا ترامپ، همسر رئیس جمهور امریکا در خصوص تسلط به زبان های خارجی اروپایی، آلمانی،فرانسه، ایتالیایی و کراواتی دروغ گفته بود و ادعا کرده بود همه آنها را بلد است اما دروغش فاش شد.

به گفته این رسانه خارجی، بانوی اول امریکا در خصوص زبان های اروپایی، آلمانی ، ایتالیایی ، فرانسه و کرواتی اظهار داشت که همگی این زبان ها را بلد است و به آن ها تسلط دارد اما چندین بار خطا های وی موجب شد تا دروغش برملا شود.

از قرار معلوم ، ملانیا در زمانی که از یک مکتب در فرانسه بازدید کرد فقط به زبان فرانسوی با آن ها خوشامدگویی کرد و مجدد به زبان انگلیسی با آن ها به صحبت پرداخت.

بار دیگر در یک کنفرانس در فرانسه از مترجم برای صحبت های مکرون استفاده کرد و چندی بعد زمانی که برای بازدید به یک بیمارستان کودکان در ایتالیا رفت با آن ها به زبان محلی خوشامد گفت و مجدد انگلیسی صحبت کرد.

Daily Express می نویسد که شک و تردید در مورد تسلط بانوی اول امریکا در مورد زبان ایتالیایی پس از دیدار ترامپ با پاپ در واتیکان بوجود آمده بود. بانوی اول برای فهمیدن آنچه پاپ می گفت، به مترجم نگاه می کرد.

یک زبان شناس امریکایی با بررسی صحبت های ملانیا اعلام کرد که همسر رئیس جمهورامریکا خود را محدود به انگلیسی و همچنین زبان اسلوونیایی که زبان مادری او است، می کند به همین خاطر در تمامی مکان هایی که وی به همراه ترامپ می رود با زبان انگلیس صحبت می کند و این دروغ او برای تسلط به زبان های دیگر رازش را فاش کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала