Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

روزهای دشوار گریزمن در بارسلونا

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر آنتوان گریزمن ستاره فرانسه
آنتوان گریزمن ستاره فرانسه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آنتوان گریزمان روزهایی بحرانی را در بارسلونا سپری می کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از مارکا، بارسلونا در شرایطی توانست با چهار گل از سد سویا بگذرد که آنتوان گریزمان جایی در ترکیب اصلی تیم والورده نداشت. در این بازی حساس برابر تیم سویا، سرمربی بارسلونا تصمیم گرفته بود که مهاجم گرانقیمت تیمش را روی نیمکت بنشاند. بدون گریزمن البته خط حمله بارسلونا طوفانی عمل کرد و مثلث مسی- سوارز و دمبله آنقدر خوب کار کردند که والورده حتی به عنوان بازیکن ذخیره هم از گریزمان استفاده نکرد. این موضوع، نشان دهنده وضعیت وخیم مهاجم فرانسوی را در بارسلونا نشان می دهد.

بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پیروزی راحت بارسا در مقابل سویا

البته خوش شانسی گریزمن اینجاست که در دقایق پایانی این بازی به شکلی عجیب اخراج شد تا دوباره نتواند در ترکیب بارسلونا قرار بگیرد و در هفته بعد لالیگا این شانس به گریزمن برسد که به ترکیب اصلی راه یابد. البته این مهاجم فرانسوی در این میان یک رقیب دیگر به نام انسو فاتی هم دارد. مهاجم 16 ساله آبی‌اناری‌ها در مواقعی که در ترکیب بارسلونا به میدان رفته، آنقدر خوب عمل کرده است که حتی شاید در بین اولویت‌های والورده برای خط حمله بالاتر از گریزمن ناآماده قرار بگیرد.

ستاره سابق اتلتیکو مادرید با مبلغ 120 میلیون یورو و به عنوان مهم‌ترین خرید تابستانی بارسلونا به نوکمپ آمد اما هیچگاه نتوانسته عملکرد خوب خود با پیراهن اتلتیکو را در بارسلونا تکرار کند. گریزمن از ابتدای فصل فرصت زیادی برای بازی داشته و در غیبت مسی و دمبله به دلیل مصدومیت، یکی از بازیکنان اصلی خط حمله بارسلونا بود. با این وجود، گریزمان در این مدت آنقدر عملکرد ضعیفی داشته که والورده دیگر در بازی های حساس هم به او بازی نمی دهد و به نیمکت تبعید شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала